To nie jest kolejne podsumowanie wakacji

Nastał czas, gdzie, na co drugim blogu będą pojawiać się wpisy o szkole, ale mówiłam już o tym schemacie. A dziś wybiła moja godzina, jednak tak nie do końca, bo nie zamierzam, wymieniać wam wszystkiego, co robiłam.



Pisanie wprost o moim życiu na blogu to nie moja bajka. Tak jestem blogiem lifestyle, jednak moje życie opisuje poprzez tematy. Wiec, gdybym wyjechała z artykułem, w którym po kolei opisuje to, jak spędziłam dnie, nie byłoby do mnie podobne. Na początku chciałam napisać wam rozprawkę, dlaczego nie zobaczycie tu takiego wpisu, jednak zrezygnowałam na rzecz, tylko jednego argumentu. Moje życie to życie moje i moich najbliższych. Wiadomo. Blog jest działalnością publiczną, mają do niego dostęp różne osobowości. To tez logiczne. Dlatego nie czuje satysfakcji, z tego, że pewne grono osób, wie dokładnie co, gdzie i kiedy w moim życiu się działo. Kwestie prywatne zachowujmy dla siebie. Przydałoby się też wytłumaczyć, czym są dla mnie rzeczy prywatne, ale o tym następnym razem.


Dobrze, a co z tymi wakacjami? Bo to o nich mieliśmy chyba rozmawiać. Mieliśmy i będziemy, jednak w trochę nietypowy sposób. Na temat wakacji mogłabym powiedzieć, tyle że jestem z nich naprawdę zadowolona, spędziłam je aktywnie, rozwijając pasje, spędzając czas bardzo sympatycznie. Mogłabym, ale to nie zaspokoi waszej ciekawości. Wiec jak to ja, w zagadkowy sposób postaram się troszkę o nich opowiedzieć. Więc nie wyjeżdżałam w daleką podróż, gdzie przeżyłam przygodę życia, ale za to tu na miejscu wykorzystałam wolny czas w miarę możliwości. Zastosowałam się do blogowych poradników, których nawet nie czytałam, czyli rozwijałam pasje, na których mi zależało. Malarstwo, fotografia i takie tam. Spędziłam czas ze znajomymi, którego brakowało mi, w roku szkolmy. Kilka jednodniowych wypraw, kilka nowych amatorskich sesji zdjęciowych. To zresztą było widać. Minimalny powrót na snapa, staram się teraz wstawić minimum jedno zdjęcie dziennie. Więc robię postęp.


No i to tyle, w kwestii tych dwóch miesięcy. Szczegóły zachowam dla siebie i pozostaje mi mieć tylko nadzieję, że was nie zanudziłam. A wy jak spędziliście wakacje? Tego pytania nie mogło zabraknąć. 
Spodnie : ROMWE 

39 komentarzy:

  1. Najlepiej jest właśnie poświęcić wakacje na odpoczynek, ale aktywny. Rozwijanie pasji i spotykanie się z ludźmi, zamiast przesiedzenia całych dni przed komputerem ^^ Ja wakacje 2016 uważam za udane <3

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post , śliczna sesja.
    W moje wakacje 2016 nie wszystko się udało co miałam za planowane , ale uważam za udane.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że moja wakacje są udane :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wakacje były bardzo aktywne, cały czas w rozjazdach,trochę za granicą :) Impreza z okazji urodzin, generalnie na prawdę dobrze ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Został mi jeszcze miesiąc wakacji, chc go wykorzystać bardziej aktywnie. Jak na razie, to miałam kilka wyjazdów, które napewno będę dobrze wspominać, do tego wróciłam do blogowania no i co najważniejsze dużo czasu poświęcam książkom i rysowaniu, oraz przygotowuje się do studiowania.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że masz trzeźwe podejście do swojego bloga ;)
    Pozdrawiam - MG :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przede wszystkim na wakacjach zajmowałem się blogiem, zdjęciami, ale był czas na wyjazd w góry
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Warto spędzić czas ze znajomymi niż nieustannie wpatrywać się w ekran komputera! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie praca ale byłam gdzieś tam, teraz jeszcze jade do Poznania i wgl miesiąc wakacji :D mega podoba mi się outfit ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że nie piszesz co dokładnie robiłaś i cenisz sobie prywatność! ja wakacje spędziłam leniuchując, ale nie na tyle żeby później narzekać, że nic nie zrobiłam, kilka rzeczy się wydarzyło z czego jestem mega zadowolona więc wakacje udane :) super zdjęcia!

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy tylko ja uważam, że wakacje są od odpoczynku? Nie mówię o wstawianiu o 15 czy coś... Przez "odpoczynek" rozumiem robienie tego, co naprawdę sprawia nam przyjemność. Dla niektórych to malowanie, dla innych oglądanie całych maratonów ulubionych filmów, a dla mnie to na przykład przejechanie minimum 15 kilometrów na rowerze!
    Pozdrawiam i ściskam mocno
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, też nie czułabym się dobrze w takich postach "o mnie", jak już zaczynam o sobie więcej pisać, to zaraz kasuję. Też starałam się poświęcić trochę czas na rozwijanie pasji, jak najczęściej starałam się spotykać ze znajomymi i byłam na dwóch wyjazdach :)
    Zdjęcia w tym poście są takie magiczne - śliczna sesja <3
    malinowynotes.blogspot.com
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja. Zawsze śmieszy mnie kiedy ludzie planują cuda na wakacje a później są na siebie źli, że tak naprawdę nic nie zrobili konkretnego. Ja już przestałam planować. Traktuje wakacje jako totalny odpoczynek, nie planuje wielkich zmian bo mi się po prostu nie chce. Odpoczywam od roku akademickiego i ciągłego biegu dużego miasta. Tak powinny wyglądać wakacje- sielsko i anielsko :)

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie: http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń




  15. Podoba mi się twój styl pisania. Śliczne zdjęcia! :)







    Pozdrawiam,
    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM











    OdpowiedzUsuń
  16. Odpoczęłam od szkoły, pozwiedzałam i nadrobiłam czas z przyjaciółmi ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna bluzka :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja powiem coś na temat zdjeć które są świetne:) Super sesja i post:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/08/jacob-takes-greece-3-tag-youre-it.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że miałaś udane i aktywne wakacje :) Świetnie wyglądasz, zdjęcia są piękne!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Wakacje starałam się spędzić jak najlepiej, byłam nad morzem, w którym jestem zakochana i spotykałam się ze znajomymi :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Racja, kwestie prywatne warto zachować dla siebie ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  22. Do mnie niepodobne by było, gdybym nagle zaczęła wstawić inne posty, niż opisywanie tego, co się u mnie działo. Ale wiadomo, granice jakieś są ;).

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje wakacje głównie opierały się na koloniach, wyjeździe do rodziny i w góry. Po za tym dużo czasu spędziłam nad swoim blogiem, ale znalazłam chwile, żeby wyjść ze znajomymi na dwór.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  24. Został mi jeszcze miesiąc wakacji ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje wakacje były bardzo zróżnicowane i mam z nich wiele wspomnień. Udały mi się :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  26. Podczas moich wakacji robiłam wiele rzeczy od siedzenia przez 3 tygodnie w lesie po powrót do regularnego blogowania :)
    W Wakacjach kocham najbardziej to, że mam czas na to co chcę w sobie rozwijać :)
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja spędziłam ten czas wakacji wyśmienicie, różne wycieczki, rozwijanie zainteresowań i czytanie dużo książek. Prowadziłam kiedyś bloga o moim życiu, ale szybko go usunęłam. Przekonałam się, że prywatność jest o wiele lepsza niż pisanie wpisów o tym. Kiedyś trzeba zmądrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja swoje wakacje spędziłam bardzo aktywnie- w pracy. Dopiero od 4 września
    mam urlop i trochę wypocznę, zajmę się sobą i te sprawy ;) super spodnie!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze moglo byc lepiej, ale nie narzekam na te wakacje.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna. Osobiście nie spieszy mi się do szkoły a te wakacje mogłyby trwać zdecydowanie dłużej, jednak na to nie ma rady. Pozostaje nam tylko jak najszybciej zacząć się do tego przyzwyczajać!

    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie wyszlas na tych zdjeciach :)
    Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  32. To fajnie, że Twoje wakacje zaliczają się do udanych :) fenomenalne zdjęcia!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje wakacje spędziłam praktycznie cały czas w trasie, na koncertach :D
    Śliczne zdjęcia

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. wakacje starałam się spędzić jak najbardziej aktywnie :)
    świetna stylówka :P
    http://gabrielakita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ja wakacje spędziłam nad Polskim morzem. :)
    zapraszam http://anneey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ja spędziłam wakacje bardzo aktywnie ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne zdjęcia!
    Super, że jesteś zadowolona z wakacji, ja również!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja sporo pracowałam ale zdążyłam też trochę odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Najważniejsze to być samemu zadowolonym z wakacji - no i wypoczętym :) Mimo, że zdjęcia nie oddaja wakacyjnego klimatu, nie można oderwać od nich wzroku! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.