Imprezy i Bzdurna Madda

Tak dawno nie było mojego gadania i narzekania na wszystko wokół. Spokojnie, dziś też go nie będzie. Porozmawiamy sobie, a raczej ja powiem to, co mam do powiedzenia i poczekam na waszą reakcję. Tytuł mówi, że będzie coś o imprezach. No będzie, ale chyba nie aż w tak dosłowym znaczeniu. Nie przedłużając.
Kolejny rok, będzie dla mnie rokiem, w którym będzie sporo się działo pod względem imprez oficjalnych i tych trochę mniej oficjalnych m.in.2 wesela no i mój rocznik będzie rocznikiem osiemnastek. Sami rozumiecie. Mada! Jest sierpień, a ty już myślisz, w co ty się ubierzesz za rok? Nie. Wspominam o tym przypadkowo, powolnymi krokiem zbliżamy się do stena.



Mam dzisiaj możliwość, przedstawić wam jedną z firm, która na te moje okazje może być naprawdę trafna. A jeśli dla mnie jest trafna, więc myślę, że wam też może się coś tam spodobać. Zaczną od najważniejszego, czyli strony Aislestyle.co.uk. Nie jest to polska strona, ale ma bardzo fajny asortyment. Mimo iż, znajdziecie tam same sukienki, raczej na okazje oficjalne. W tym nawet swój własny ślub. Jednak pooglądać zawsze może i jeśli, któraś z was chciałaby się poczuć jak księżniczka na balu w pięknej sukni, zapraszam do obejrzenia sklepu. Jest na co popatrzeć. Wyżnej widzicie przykłady, które ja dla was wybrałam, a przecież może wam się podobać zupełnie coś innego. Dalej mówiąc o mnie (ale ja jestem samolubna, wybaczcie.) ostatnio polubiłam sukienki długie i pewnie jakaś jeszcze dołączy do mojej jak na razie skromnej kolekcji. Jednak na stronie możecie znaleźć również krótkie sukienki. Tak na marginesie powiem, że można też tam zamówić okazjonalne sukienki dla małych dzieci. Warto też wspomnieć, że aktualnie trwają tam przeceny, co równa się korzystnej dla nas cenie.  To z kolei może być naprawdę przydatną informacją.


Skoro już pozwoliłam sobie na tak ambitny tekst, to wykorzystam go maksymalnie  i przedstawię wam również kilka moich propozycji od sklepów, które bardzo dobrze znacie na moim blogu. Czyli SheIn i Romwe. Dalej zostałam w tematyce oficjalnej. Mam nadzieję, że rzeczy choć trochę wam się spodobały. Oczywiście zaproszę was do odwiedzenia sklepów.



Kolejny wpis będzie już tematyczny, pomysł na niego jest. Mam też w planach dwie sesje telematyczne i jedną zaległą do publikacji z zachodem słońca, jednak są dopiero w planach, zobaczymy, kiedy uda mi się je zrealizować, na pewno będzie to jeszcze w tym miesiącu, więc wyczekujcie. Tym optymistycznym akcentem, zakończę dzisiejszy wpis.

44 komentarze:

  1. Kurde, patrząc na te wszystkie śliczne suknie, sama bym poszła na wesele. Nie potrzebujesz osoby towarzyszącej? :D
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe chyba trochę za wcześnie by szukać osoby towarzyszącej :D

      Usuń
  2. Jak ja kocham takie piękne suknie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sukienki!
    Super kolaże!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolaże , Śliczne mają te sukienki.
    Poklikałam w linki .
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie teraz przypadek rocznik osiemnastek,za tydzień wyprawiam swoją ;)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienki piękne, sklep idealny do wybrania sukienki na studniówkę :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sukienki, więc ubolewam, że nie mam okazji, na które mogłabym je włożyć :/
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jakie cudowne sukienki. Od zawsze kochałam chodzić w sukienkach. Cudowny design bloga!
    Obserwuję i zapraszam do siebie (dopiero zaczynam :)
    http://producedelight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne suknie! Idealne na takie wydarzenia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne propozycje! Na pewno przejrzę sobie ten pierwszy sklep, bo kolejne znam. Ja w tym roku mam czas osiemnastek :D a w październiku moja, więc może coś mnie zaskoczy.

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny zachód słońca :)
    Pozdrawiam - MG :)
    http://m-g-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę ten sklep :)
    Mają bardzo piękne sukienki :)
    Kiedyś szukałam na tej stronie sukienki na wieczorek i udało mi się ją znaleść :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Na żadną imprezę się nie wybieram, ale z ciekawości przejrzałam stronę i znalazłam tyle pięknych sukienek, że mam ochote pozamawiać je wszystkie tylko żeby sobie wisiały haha

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne sukienki. Nie słyszałam jeszcze o tej pierwszej stronie. Z chęcią zobaczę jakie kreacje mają w ofercie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne sukienki!

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne sukienki *_*
    Zapraszam:
    lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienki prezentują się fantastycznie.
    I za pamięci - udanej zabawy w nadchodzącym roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zamawianie sukienek przez internet to fajna opcja bo jest duzy wybor, trzeba jednak zamawiac je z duzym wyprzedzebniem bo rzadko leżą na nas jak na modelce która prezentuje sukienke :) Ja tak miałam z sukienką na studniówke, musiała jeszcze odwiedzić krawcową.

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też bardzo podobają się długie sukienki, ale niestety jestem do nich za niska. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie niestety nie szykują się żadne większe imprezy, ale kto wie?
    Śliczne sukienki! Poklikane ;)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super sukienki! :) Ja jednak wolę krótsze. Jak na razie nie mam ich zbyt dużo, więc kto wie? Może się na jakąś skuszę :). Poklikane ;)/~Claydi

    http://unpredictabble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się obawiam czasu kiedy będę zapraszana na osiemnastki przez moich znajomych. Chyba nie będę wiedzieć w co mam się ubrać. Sklep ten chyba jest dobrym rozwiązaniem. Super sukienki.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne te sukienki ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie sukienki są piękne:)
    pelnapasji.blogspot.com
    Zapraszam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczne sukienki! Najbardziej podobaja mi się te dwie ostatnie.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. czytając tytuł myślałyśmy o jakiejś relacji z imprezki, ale post świetny! A sukienki same z chęcią byśmy załoźyły!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ostatnio stałam się fanką chodzenia do krawcowej. Sukienki z sieciówek, sklepów internetowych, są szyte masowo, więc często nieładnie odstają, a to na karku, a to przy ramionach. Krawcowa to wydatek, ale przynajmniej mamy to co chcemy i wiemy, że ładnie będzie się to na nas prezentować! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo spodobało mi się sposób w jaki zaczęłaś post, jest inny niż wszystkie na ten temat.
    Wszystkie sukienki bardzo mi się spodobały, najbardziej ta żółta <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienki na zdjęciach są przepiękne, ciekawe tylko czy w rzeczywistości wyglądają tak samo, bo z tymi chińskimi stronami, to różnie bywa :D

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne te sukienki :D akurat dobrze trafiłam na post, bo przydał mi się i mniej więcej wiem czego szukać na imprezę :)
    motywacja --> http://1krokdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio z jakiegoś bloga trafiłam na tę stronę, przepiękne są te sukienki!
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK


    OdpowiedzUsuń
  33. Te wszystkie sukienki są takie piękne <3
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Super sukienki. Ja w przyszłym roku będę miała 18 więc ten post przyda mi się. Mam już kilka swoich ulubionych :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnio bardzo polubiłam oglądać sukienki więc post w sam raz dla mnie! :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne sukienki akurat 5 stycznia mam studniówkę! Idealny post!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/sniadanie-2.html

    OdpowiedzUsuń
  37. To udanych życzę Ci tych 18 za rok. :) Nie słyszałam o tej firmie, ale wiedzę, że cuda mają! Tym bardziej, że przeceny, to pasuje korzystać. Dobrze, że piszesz o takich stronach. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  38. o znalazłam sukienki, które przypadły mi do gustu! <3
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.