Na pewno nikt nie zauważy

Piszesz o celach, ktoś komentuje o akceptacji siebie, piszesz o marzeniach, ktoś komentuje o anonimach, piszesz o jednym, czytasz o drugim. Przecież nikt nie zauważy, że nie czytałeś. Zawsze zgadzasz się z autorem, to na pewno jest naturalne, kiedy autor porusza temat, w którym da się wypowiedzieć w kilku prostych słowach, a nie tylko ,,zgadzam się. Mądrze piszesz. Wpadnij do mnie. LINK".


Po wstępnie już wiecie, o czym dziś będę mówić i na jaki temat się wypowiadać. Jeśli posiadacie bloga, na pewno nie raz spotkaliście się z tym typem komentatora, który za każdym razem zgadza się z tobą lub ma małą wpadkę i wypowie się na temat, który akurat nie poruszasz. No bywa. Zdarza się. Nie czytanie wpisów, mimo wszystko komentowanie ich zdarza się często. Niestety lub stety, to jest widoczne. Nie jestem pewna czy osoby, które stosują metodę kopij, wklej, są tego świadome, że mimo iż wymyślą dobrą formułkę to i tak dalej jest to widoczne. Szczególnie gdy taki komentarz widnieje pod każdym wpisem.


Jak wygląda dobra formułka? Przecież ,,Fajny blog, zapraszam do mnie" jest już przereklamowane i zbyt głośno na ten temat. Mniej rzucające w oczy są komentarze typu: Dobrze napisane. Zgadzam się i zapraszam do siebie. Naprawdę świetnie wyglądasz na zdjęciach, widać, że wyglądasz w bloga naprawdę wiele, zapraszam na mojego bloga... Niby zwykły komentarz, pasujący do większości blogów. Rzadziej uznawane za typowy spam, bo jeśli osoba pisząca komentarz, zgadza się z nami, to na pewno przeczytała wpis. Fakt przeczytała, ale w wielu wypadkach tylko tytuł ewentualnie pierwszy wers, żeby zorientować się, o czym ktoś wpisał i nie strzelić jakiejś wpadki. Przykładowo.


Bloger lub blogerka pisze typowy wis co u niej słychać, a otrzymuje komentarz. Zgadzam się z tobą. Ciekawe? Śmieszne? A może trochę żałosne zachowanie? Zapytałabym o to osoby, które tak robią, ale zapewne nie dotarły do tego momentu. Tak samo, jakoś dziwnym trafem, mam wrażenie, że pod tym wpisem też takie komentarze się pojawią. Dobra oczekuje od ludzi czegoś więcej, niż fajnie piszesz, a sama często nie wysilam się w komentowaniu. Wiem o tym, spokojnie. Jednak jeśli znajdę naprawdę ciekawie napisany artykuł, który nie uśpi mnie w pierwszych dwóch minutach, potrafię go skomentować.

38 komentarzy:

  1. fajny blog, wpadaj do mnie

    Nie no żartuje, poruszyłaś ważną kwestię komentarzy 'kopiuj-wklej', które zamiast cieszyć irytują. Tym bardziej nikt w link z takiego komentarza nie wejdzie...

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopiuj w klej w nowej, ulepszone wersji . Masz wiele racji w tym co napisałaś, mimo, że ktoś bez czytania wpisu w komentarzu napisze coś co może mieć związek z poruszony tematem, ale nie wysila się, żeby rozwinąć swoją wypowiedź może być uznany za spamera, po prostu. Zwłaszcza, jeżeli autor zostawi pytanie na końcu posta.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami się spotykam z takimi komentarzami i nie rozumiem ludzi, którzy stosują metodę wklejania tego samego. Ładne zdjęcia. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Są osoby, które idą na ilość, a nie na jakość. Ja mam wiele takich komentarzy,a to pokazuje, że osoby nie szanują mojej pracy, bo gdy o coś pytam w poście, to niestety rzadko otrzymuję odpowiedzi, tylko właśnie coś w stylu "mądrze piszesz, zapraszam do mnie + link". Nie jest to fajne, ani miłe, ale są jednak takie osoby, które wejdą raz na jakiś czas i skomentują - to są prawdziwi czytelnicy i to dla nich powinniśmy pisać :)

    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Zapraszam do mnie po pytanka, mam nadzieję, że przypadną Ci do gustu -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i za dużo sie nie rozpisuje ale raczej staram sie na temat. Najgorsze jak ktoś da tylko link do swojego bloga, o jezu.
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze staram się napisać coś więcej w komentarzach - co mi się podobało, co nie, dodaję jakieś osobiste spostrzeżenie. Chociaż niektórzy dodają takie posty, że trudno coś więcej napisać w komentarzu, ale komentuję, no bo przecież przeczytałam tekst, co nie?
    Najdziwniej jest wtedy, kiedy ktoś chwali zdjęcie, które nie jest moje, a po prostu z banku zdjęć. Wtedy widać, ze po prostu nie czytał postu i nie zauważył podpisu mówiącym o tym, ze fotografia jest na licencji i ma takie a takie źródło. "Robisz ładne zdjęcia" - kiedy to widzę, nie potrafię się nie zaśmiać.
    Napisałam coś od siebie - teraz mogę pochwalić Twoje zdjęcia, bo są naprawdę śliczne ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno każdy z nas miał do czynienia z takimi komentarzami ,,Fajny blog, a potem zapraszam do mnie''. Staje się to nudne taki sam komentarz pod każdym postem.
    Starasz się,żeby każdy post był inny, a tak i tak większość osób go nie czyta tylko kometuje Fajny blog itp.
    Piękne zdjęcia :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się, fajnie piszesz, zapraszam do mnie :)

    Oczywiście żartuję. Tak na prawdę, jeśli "Fajny post" daje ci motywacje, to czemu doszukiwać się w tym głębszego sensu. Naturalnie wiem o czym mówisz i sama kiedy widzę takie komentarze dostaje szału. Ale jeśli taki komentarz się pojawił, to nasz blog ma coraz większy zasięg :) Patrzmy z pozytywnej strony

    Pozdrawiam

    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba każdego blogera denerwują takie komentarze, ja jak takowy dostaję to czasem wchodzę na tego bloga i dodaję o podobnej treści, żeby poczuł jak to jest, haha
    To smutne, bo my namęczymy się nad postem, zdjęciami a otrzymujemy takie właśnie komentarze. Według mnie blog tworzy i bloger i czytelnicy więc każdy powinien trochę się zaangażować. Ale jeśli ktoś woli inaczej, to proszę bardzo
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, bez sensu jest takie komentowanie. Nie chodzi tylko o nieczytanie posta, a o ciągłe zgadzanie się ze wszystkim z autorem. Np. w opowiadaniach. Wszyscy tylko chwalą, mając nadzieję, że autor zrobi to samo pod jego postem. Uważam, że krytyka (o ile jest podstawna) jest znacznie ważniejsza i może pomóc się komuś rozwinąć.

    P.S. piękne zdjęcia, sama je robiłaś? :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęcia są mojego autorstwa :)

      Usuń
  11. Poruszałam kiedyś ten temat ale to jak walka z wiatrakami :) Nie lubię takich komentarzy które działają na zasadzie kopiuj wklej lub "napisze byle co żeby było". No i ciągłe zgadzanie się z autorem też mnie denerwuje bo wiem, że to tylko napisane żeby było. No chyba że ktoś rozbuduje tą swoją wypowiedź i dlaczego tak jest :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety to już jest jak plaga. Pamiętam, gdy na poprzednim blogu umieszczałam zdjęcia mojego autorstwa gdzie pozowały moje koleżanki. W notce pisałam o tym wielokrotnie i pod spodem zawsze była też dopiska MODELKA- imię. I tak zawsze dostawałam kilka komentarzy typu "pięknie wyglądasz", "dobrze pozujesz" itd. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znoszę tego, sama staram się pisać jakieś dłuższe komentarze no i przede wszystkim prawdziwe, takie żeby miło się czytało autorowi. Myślę, że za taką ciężką pracę jaką podejmuje bloger: zdjęcia, obróbka i tekst należy się porządny komentarz! :) W każdym razie życzę ci szczerych i właśnie dłuższych komentarzy od swoich czytelników!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie, masz rację takie pisanie bez sensu naprawdę jest bardzo irytujące... Ja bardzo lubię czytać posty, można się wiele ciekawych rzeczy dowiedzieć. ;) W końcu po to jest blog.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze zdjęcie jest takie klimatyczne *_*
    Ja, że dodaje często zdjęcia innych osób na blogu, spotykam się z komentarzami: ładna jesteś, piękne włosy itp. Wkurza mnie to, chociaż jest napisane, że to nie ja, a ktoś inny. Szczerze czasem samej mi się zdarza coś napisać, żeby pasowało. A to bez sensu, bo dostaje podobne komentarze i powinnam wiedzieć, że ta osoba, będzie się podobanie czuła tak jak ;c
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  16. ja takze tego nie nawidze, jak ktos nawet nie raczy przeczytac twojego postu i napisze typowa formulke "swietny post, ladne zdjecia" wedlug mnie to jest takie lekcewazenie czyjes ciezkiej pracy, no bo w koncu trzeba poswiecic troche czasu, aby cos napisac...

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie najbardziej irytują komentarze jak w moim wpisie jestem nie zadowolona z produktu i to podkreślam, że się on nie sprawdził a ktoś piszę "super produkt, muszę go wypróbować" hehe to jest naprawdę żenujące ostatnio czytałam wpis dzieczyny która pisała, że jakiś lakier jest kiepski połowa komentarzy była o treści "ale pięknie wygląda na paznokciach, muszę kupić" ;p MA SA KRA!! ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. też tego nienawidzę. Ludzię się tak błaźnią. Ja wolę przeczytac cały post dokładnie, a potem wyrazic dobrą opinie na dany temat, zamiast nic nie przeczytac i do tego napisac komentarz kompletnie nie związany z tekstem.
    Obserwuję <3
    Zapraszam na mojego bloga KLIK
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. mądre słowa! lepiej nie napisać nic niż pisać coś bez sensu ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytam posty zawsze, nawet jeśli są długie - po prostu chcę wiedzieć, zanim wypowiem się na ten temat. ;)
    I całkowicie się z tobą zgadzam - bo pisanie takich komentarzy, jak i spamowanie jednym komentarzem 10 razy jest denerwujące. :D

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze napisane! Haha, nie no śmieję się, ale serio napisałaś to w dobry sposób. Taki ulepszony spam, mniej rzuca się w oczy, mimo wszystko i tak da się to zauważyć. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. szczerze mówiąc samej zdarzyło mi się komentować tylko wybrane fragmenty posta, no tak jest łatwiej, niż pisać eseje na temat postów, które bardzo rzadko wnoszą coś no naszego życia. ale nie uważam, żeby to było lekceważenie czy brak szacunku do czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zdania, że jak już ktoś chce napisać komentarz to niech nie pisze właśnie takiej wykutej formułki bo jest to pewnego stopnia zlekceważenie czyjejś pracy..
    Zresztą i tak bardziej odwiedzających przyciągają komentarze w których ktoś, chociaż krótko, odniesie się do posta.
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzanie się, ze stwierdzeniem które nawet nie zostało przez kogoś przeczytane a już nie mówimy, że przeanalizowane równa się z brakiem własnego zdania, wyobraźni co jednocześnie rozpowszechnia zanik wartości. Akceptując coś, co jest nam nieznane w dalszym aspekcie życia dorosłych przekłada się na chociażby nieodpowiednie podejmowanie decyzji, dobrym przykładem jest skorumpowany rząd czy zależny od partyjnego przywódcy prezydent(myślę,że ktoś mający jakiekolwiek pojęcie co dzieje się w kraju rozumie o co mi chodzi.)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety ludzie już tak mają, że idą na ilość, a nie na jakość...
    Zostawiają tysiące niepotrzebnych komentarzy, gdzie każdy sprowadza się do "wpadnij do mnie". Niestety, wkurza nas to, ale tak było jest i będzie ;)

    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zawsze staram się czytać cały post :D

    http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze mówiąc, to czasami mi się zdarza wkleić komentarz, nie czytając do końca posta, ale wydaję mi się, że czasami są po prostu za długie. Sam osobiście wolę czytać krótki tekst w poście, gdzie jest temat jest raczej wyczerpany, ale jest dosyć zwięźle
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Po przeczytaniu twojego wpisu na temat po prostu badziewnego i sztucznego komentowania czyjegoś wpisu, czyjegoś wysiłku i skupienia w tym o czym pisał, dopracowania każdego szczegółu po prostu postarania się, aż żal mi tych wszystkich co mają to gdzieś i liczy się tylko rozpowszechnienie swojego bloga. Nie zainteresował mnie blog to nie czytam wpisu do końca i nie komentuję. Proste!
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Rozśmieszyło mnie zdanie "zapytałabym osoby które tak robią ale pewnie nie dotarły do tego momentu" no cóż często tak się zdarza ja kiedyś miałam przypadek że ktoś po prostu zostawił link do siebie nie było nawet tego głupiego :super post".. Ja jeżeli coś komentuje to zawsze czytam całość jeżeli mi się nie chce to po prostu odpuszczam komentowanie. Gorzej jest gdy w poście są same zdjęcia wtedy no cóż nie da się napisać nic innego jak typowy spam :super zdjęcia fajnie wyglądasz" czy coś w tym stylu

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta metoda jest już tak znana, że coraz więcej ludzi ją używa. I najśmieszniejsze jest to co podałaś za przykład, że ktoś napisze co innego co robił dziś itp, a osoba, która nie czytała postu napisze w komentarzu "Zgadzam się z Tobą". Ci ludzie chyba naprawdę myślą, że nikt nie zauważy, że nie czytają postów tylko po prostu wklejają bezmyślnie formułkę byle by wypromować blog,a tak naprawdę to nie na tym polega.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Klepią hurtowo te komentarze, racja ^^ Staram się nie oceniać tego, co kto pisze, jego wybór, czasem klikam w te linki. Ale, no, jeżeli już się spamuje, to niech zaspamowana osoba ma jakąś korzyść z odwiedzenia takiego bloga, a przeważnie okazuje się, że nie ma na nim nic, co mogłoby zaciekawić. Gdybym miała się tak reklamować, to tylko po upewnieniu się, że piszę coś mega, niesamowicie, oszałamiająco wciągającego xd

    OdpowiedzUsuń
  32. No niestety dużo ludzi daje komentarze takiego typu, byleby coś napisać, ale na to nic się nie poradzi. Ja na to reaguje odwdzięczeniem się tym samym lub wcale. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj u nas na blogu też to często się zdarza. Niestety, ale jest to denerwujące :/ Blogerka pisząc post chciałaby, żeby ktoś go przeczytał i szczerze skomentował, a nie każdy komentarz jest prawie taki sam, a każdy się z tobą zgadza tylko po to, żebyś ty odwiedził jego blog. Ale na szczęście są jeszcze ludzie, którzy serio czytają post i komentują szczerze :) Naprawdę fajny post, nie da się z nim nie zgodzić :)
    Pozdrawiam i obserwuję od jakiegoś czasu ;D Świetny blog- jeden z moich ulubionych! :)
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem tu nowa i faktycznie - widzę, że jest to bardziej reklamowanie ich blogów, nie komentowanie treści co mnie irytuje, bo z tego co wiem, to nie o to tutaj chodzi.
    Bez używania metody "kopiuj-wklej" zgadzam się z Tobą i liczę na to, że są jeszcze ludzie, którzy nie potrzebują klików ani wzajemnych obserwacji ale czytają treść :)
    http://m-g-style.blogspot.com/2016/07/moja-maa-wielka-historia.html

    OdpowiedzUsuń
  35. CIEKAWE. ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ XD
    a tak serio to obserwuje twojego bloga od jakiegoś czasu i twoje wpisy są naprawdę fajne! Uwielbiam twoje teksty-to co tu piszesz, a zdjęcia są coraz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły tu : http://unrealizable1999.blogspot.com/2016/07/22-lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.