Moja nowa kolekcja po przecenach!

Kierunek moda
Nowa autostrada
Nowa skala, linia
Produkcja się rozpad

No dobra kolekcja może nie moja, ale po przecenach. Razem z Shein przygotowaliśmy dla was kolaż. Postanowiłam, że będą dominować w nim sukienki, bo osobiście polubiłam je w tym sezonie. Sama rozglądam się za długą sukienką, ale jak się okazuje nie jest to takie proste, by znaleźć i dobrać coś odpowiedniego. Nie przedłużając zapraszam do obejrzenia tego, co dla was wybrałam.





Mam nadzieję, że coś wam się spodobało, ostatnio kompletnie nie mam głowy do wpisów tematycznych, stąd właśnie wzięła się forma dzisiejszego. Spokojnie to nie żadna blogowa depresja czy jak by to niektórzy określili brak weny. Pomysły są, ale brak czasu na ich wykonanie i dopracowanie.Spowodowane jest to trochę wakacjami, trochę nowymi znajomościami i kilka innych kwestii o których raczej na blogu mówić nie będę.  Mimo wszystko na kolejny wpis postaram się przygotować już coś konkretniejszego.

Co sądzicie o rzeczach? 

42 komentarze:

  1. Niektóre rzeczy przyciągają wzrok :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne rzeczy wybrałaś
    Wszystko śliczne
    Ja uważam, że jak poszperasz w internecie na pewno znajdziesz to czego szukasz, powodzenia
    Pozdrawiam, udanych wakacji oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie na Internecie jest sporo fajnych sukienek, ale raczej będe szukać czegoś na miejscu by dobrze dobrać długość i krój ;)

      Usuń
  3. Świetna jest ta 3 sukienka!
    Cieplutko pozdrawiam :*

    Zapraszam do mnie:
    http://nadziejana.blogspot.com/
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia sukienka jest świetna ^^ Poklikałam!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa wishlista :) jeżeli chodzi o shein, to biorę wszystko w ciemno :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio mam faze na takie rzeczy(może ta 1 koszula nie pasuje do mnie zabardzo) <3
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobała mi się trzecia sukienka :) przy robieniu zakupów następnym razem kupię ją :)
    obserwuje:
    zapraszam:
    http://kanatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne sukienki :> może ktorąś z nich kupię ;) Pozdrawiam ;)
    Zapraszam na jej bloga -> xcysiaxoxo.blogspot.com komentujcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam kochana.
    Śliczne są te sukienki.
    U mnie na blogu konkurs zapraszam:
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne rzeczy! najbardziej w moje gusta wpasowuje sie mietowa sukienka ;3 cos wspanialego!

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia sukienka jest przecudowna :)

    Pozdrawiam :* www.scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cały drugi rząd mnie zachwycił :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne rzeczy :)
    Najbardziej w oko wpadła mi 2 i 3 sukienka :)
    Poklikane :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/
    http://theworstmomentsofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowne rzeczy, idealnie pasują pod mój gust.

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzecia sukienka jest prześliczna, uwielbiam takie góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga sukienka przemówiła do mnie ludzkim głosem <3 A ta żółta, gdyby miała inny kolor to może nawet by krzyczała ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne sukienki, druga jest śliczna :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie rzeczy są ładne :))
    może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio też pokochałam sukienki. Nie wiem co się ze mną dzieje - do tej pory byłam twardą zwolenniczką spodni. Shein ma cudowny wybór!

    Pozdrawiam, b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. poklikałam

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne ubrania :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne są te sukienki z odkrytymi ramionami ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niektóre sukienki są bardzo śliczne.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne sukienki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  26. Druga sukienka najbardziej mi się spodobała. Odkryte ramiona to mój ulubiony trend ♥

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne rzeczy, szczególnie te sukienki khaki♥

    klikniesz u mnie?:) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta trzecia sukienka i szary kombinezon są megaa!
    Najbardziej komfortowo czuję się w szorach, ale lubię też czasem się ubrać bardziej elegancko :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się w kombinezonie!


    https://alekli.blogspot.com/ < zapraszam po szczyptę inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne sukienki, te w pastelowych i jasnych kolorach, najlepsze. Obserwuje
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy. Osobiście też polubiłam sukienki i zaopatrzyłam się w kilka sztuk. :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne sukienki. Sama też nie mam ich wiele ale ostatnio szukam jakiejś takiej koronkowej. Niestety, jeszcze nic nie kupiłam.
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne rzeczy *.* Wszystkie bardzo mi sie podobają
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukieneczka żółta skradła moje serce ♥
    pinaxi.blogspot.com ~~~~ZAPRASZAM CIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  35. Wybrałaś naprawdę fajne rzeczy ! Widać, że trochę nad tym pracowałaś :D

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  36. A już myślałam, że masz swoją własną kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Super rzeczy wybrałaś :) Poklikałam trochę ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam:
    Julixx-blog(Kliknij)♥
    Zajrzysz i zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Super rzeczy, ale koszula nieziemska ! Choć najbardziej lubię czarne rzeczy to tę koszulę bym nosiła :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    BLACKMIU

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.