Jak wygląda blog lifestyle?

Bezsensowne słowa
Publikowane codziennie
Bo niby fajnie
Bo niby przyjemnie


Pisany najczęściej przez nastolatki, opowiadające co się u nich działo, jak spędzały dnie i inne mało ciekawe rzeczy. Jednak czy naprawdę tak jest? Czy naprawdę ten cały lifestyl ma się kojarzyć jedynie z bezwartościowymi blogami, które są niemal identyczne? 

Wiesz, co? NIE 

Lifestyle. Styl życia. Wszystko. Nic. Sposób na określenie bloga, kiedy nie umiesz dopasować się do innych kategorii. To nie tak, że jeśli określasz się mianem bloga lifestyle, to musisz wpadać do jednego worka. Worka nazwanego przez innych, mianem bloga nudnego i bez wartości.
Jednak wróćmy trochę do początku. Taki blog może opowiadać o wszystkim, więc nie musi pisać tylko o spędzaniu dnia. Może opisywać swoje spostrzeżenia. Tak, jak robię to ja. Tak, jestem blogiem lifestyle. Przez długi czas, nie myślałam w ten sposób o blogu i miałam problem, by dopasować go do jakiejkolwiek kategorii.Jednak jakkolwiek by było, opisuje swoje życie, nie robię tego w stylu ,,byłam dziś na ognisku, było super" a przenoszę to na różne aspekty życia. Jest też wiele blogów, które piszą porady, a nazywane mianem bloga lifestyle, tego lepszego. Warto też wspomnieć, że wiele osób piszących bloga w tej kategorii, to osoby dorosłe. Więc na pewno są o wiele poważniejsze i mają inne wartości niż te pisane przez 12 latki.


Podsumowując, blogi lifestyle mają sens, o ile nie zakładamy, że wszystkie są nudne, bez wartości i pewnie pisane przez nastolatkę, która nie ma co robić i wypisuje w necie to co robiła wczoraj, a do tego dorzuci kilka swoich selfy i myśli, że jest nie wiadomo jak fajną blogerką. Jeśli chodzi o temat, to będzie tyle. Wpis nie ma na celu, obrażenia żadnego bloga lifestyle, a tym bardziej ich autorów.


Powrót do starego miejsca do zdjęć, trochę światło nie takie, ale chyba nie wyszło najgorzej. 
Koszulka- CLIK

37 komentarzy:

  1. Sporo młodych osob decyduje się na tego rodzaju bloga i czasem się załamuję jak czytam teksty bez przecinków i itp. ... ja wolę sprecyzowane blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też na początku nie umiałam określić tematyki bloga- przemyślenia, psychologia?
    Mój blog
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
  3. Na blogu przeważnie dzielę się swoimi przemyśleniami. Sprawia mi to ogromną radość, a to chyba jest najważniejsze. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam i zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie określenie tematyki bloga było na mnie najtrudniejsze. Niby jest tam wszystko, ale do jakiej kategorii...? W końcu dopielam go do Lifestylowych, bo najbardziej tam pasował.
    Ludzie czesto myślą właśnie, że blog o takiej tematyce jest pisany, przez młode osoby, które powinny się przyłożyć na lejacjach języka polskiego, a potem spróbować napisać coś w internecie. Wydaje mi się ostatnimi czasy, że ludzie stają się coraz bardziej świadomi i juz nie wrzucają wszystkich do jednego worka.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. O wiele bardziej podobają mi się blogi lifestyle niż modowe. Wolę czytać o czyimś dniu niż oglądać kolejne haule, stylizacje czy inne niefajne jak dla mnie rzeczy.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz kategorii jest o wiele więcej niż tylko lifestyle i moda :)

      Usuń
  6. Sama jestem może nie 12-latką, ale 13-latką i nie opisuję codziennie tego, jak spędziłam dzień. Wiadomo, niezbyt dużo u mnie głębokich postów, ale na to jeszcze będzie czas :) Uważam, że kategoria lifestyle jest najciekawsza ze wszystkich!
    MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. A po co na siłę wymyślać dla bloga kategorię? ;p O wartościowe cokolwiek generalnie trudno, nie ważne czy to blog, książka czy przemówienia. Dlatego trzeba szukać perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twoj post :) Obserwjemy

    Nietypowy parowy-lifestylowy blog. Zapraszamy serdecznie do nas :) Dan& Alex- klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą
    http://official-natalia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia.
    Świetny post.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : Organizuję konkurs z nagrodami
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2016/07/konkurs-od-0307-do-2007.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie :). Nie wszystkie blogi lifestyle są nudne.. A wiele osób zakłada tak od razu, nawet nie oglądając ich.
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tą różnorodność na blogach lifestyle :) Mogłabym czytać, jak ktoś spędził dzień, gdyby opisywał to w ciekawy sposób i miał interesujący styl pisania. Niektóre blogi tego typu są naprawdę wartościowe, motywujące i inspirujące.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Blogi lifestyle maja sens - nastolatki blogerki nie. Dziekuje tyle w temacie ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo nie lubię blogów o których wspomniałaś, że 12 latki piszą o tym co robiły wczoraj itp. Lubię blogi takie jak Twoje. Takie które dają do myślenia, a nie zanudzają. Sama dobrze nie potrafię określić tematyki swojego bloga. Może dlatego, że mam go dopiero odMój blog 1,5 miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Blogi lifestyle są bardzo popularne, jednak ja nie potrafiłabym pisać takiego.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  16. Wrzucanie wszystkich blogów lifestyle do jednego worka i mówienie że są nudne jest co najmniej idiotyczne. Przecież blogi są różne, a nawet te lifestylowe potrafią być bardzo ciekawe!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że jakiej kategorii blog jest, może być jak najbardziej ciekawy i oryginalny.
    To zależy od pomysłu i autora :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Blogi lifestylowe mogą być bardzo szeroko pojmowane i niekoniecznie muszą być nudne
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Lifestyle jest bardzo szeroką kategorią, mnie odrzuca na sam widok posta "dzisiaj byłam tutaj, robiłam to i to", bardzo rzadko się zdarza, że w ogóle go przeczytam.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! <3 Zapraszam do mnie. ;)

    common-girl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie nie lubie szufladkowania i uważam że do każdego powinniśmy podejść indywidualnie. Co nie zmienie faktu że niektóre blogi lifestylowe są o dosłownie o niczym. Bardzo fajny post, duży plus za śmiałość wyrażenia takiej opini, zdecydowanie się z tobą zgadzam :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia mi się mega podobają jesteś bardzo fotogeniczna i super piszesz.
    Bardzo miło mi się czytało czekam na kolejny post. Kochana co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mądrze, sama jestem początkującą blogerką, nie znalazłam jeszcze swojej dziedziny :(
    Świetny blog! Jesteś śliczna :*
    ------
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepiej spróbować wszystkiego, żeby dowiedzieć się w czym czujemy się najlepiej :)
    The Bonnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia :) Masz bardzo słuszną rację :)

    zapraszam: https://kanatalia.blogspot.nl/2016/07/nothing-happens-without-reason.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie każdy blog lifestyle jest nudny . Świetny post I zdjęcia kochana
    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nawet jeśli wiele blogerów opisuję to samo zdarzenie, to każdy patrzy na coś innego. Każdy co innego widzi i czuje. Czasem fajnie tak poczytać jaka jest opinia innych na jeden i ten sam temat :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczywiście blogi lifestylowe kojarzą się głównie z kompletnie bezwartościowymi, śmietnikami. Jednak sam takowe najbardziej lubię, jeśli wszystko to jest fajnie ubrane w słowa, napisane o tym co ważne, a nie coś typu "byłem" czy "byłam" o 15 na hamburgerze. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, że nie należy wrzucać wszystkich lifestylowych blogów do jednego worka. Niestety jest coraz więcej blogów na których 10 latki w każdym poście opisują swój dzień i liczą głównie na współprace.

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy nie myślałam o blogach lifestyle jako o nudnych.. Ja znam prawie same warte czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjną masz koszulkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w najnowszym poście u mnie? Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tam nic nie mam do takich blogów, lubię je czytać tak samo jak blogi tematyczne :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna koszulka, a blog widać, że pisany jest z pasji- bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się z Tobą, świetna koszulka :)
    Cieplutko pozdrawiam :*

    Zapraszam do mnie:
    http://nadziejana.blogspot.com/
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie to opisałaś ,obserwuję i czekam na więcej. :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.