Ej a pamiętasz jeszcze?

Typowe dziecko? A może po prosu stare dobre czasy? W końcu każdy z nas myślał, że jest geniuszem, bo wymyślił kolejną zabawę, gdy tak naprawdę wszyscy inni też to robili. Ale czy to ważne? No nie, nikt się tym nie przejmował. Dobra, bez zbędnego gadania, przedstawiam wam listę typowych 7 zachowań z naszego dzieciństwa.


1. Nienastępowanie na przerwę pomiędzy płytami w chodniku. Tak na marginesie, kiedy łapie głupawka ze znajomymi dalej tak robię...
2. Oczywiście w wielokolorowym długopisie, chciałeś wycisnąć wszystkie kolory jednocześnie, niestety za każdym razem kończyło się klęską
3. Na pytanie, czy światło w lodówce gaśnie, był tylko jeden sposób zamykać ją bardzo powoli i po prostu patrzeć.
4. Wejście pod prąd na schodach ruchomych? Norma, jednak kiedy już jechałeś normalnie, to na końcu dawałeś większy krok, z obawy, że schody cię wciągnąć lub coś takiego
5. Gumy papierosy — nie skądże, przecież to są prawdziwe, a przynajmniej w wyobraźni
6. Jedzenie delicji miało swoją odpowiednią kolejność, po prostu trzeba było je rozebrać na części a w ptasim mleczku pierw pozbyć się czekolady
7. Uważałeś, że bycie dorosłym jest fajne.


Dziś nie jeden człowiek chciałby wrócić do tamtych czasów. Jednak życie jest tak okrutne i nam na to nie pozwala. I, mimo że czasy się zmieniły, w telewizji jest wiele badziewnych bajek, małe dzieci na ulicy mają lepszy telefon niż ty sam, to fakty powyższe nadal są aktualne. Nie zmienimy tego, że dorastają w innym świecie niż my, więc nie powinniśmy za bardzo tego porównywać, to co dla nas było czymś wow, dla nich jest czymś na początku dziennym, świat po prostu się zmienił. Jednak pewne rzeczy i tak zostaną bezimienne. I to będzie tyle, jeśli chodzi o temat, jestem ciekawa co wy dodalibyście do tej listy.

Teraz małe ogłoszenie parafialne. Wiem, że ostatnio nie ma wierszyków na początku, wiem, że było to dla mnie charakterystyczne i od nich zaczęła się cała historia bloga, ale na razie ich nie będzie. To jeden ze skutków, tego, że przemyślałam trochę bloga. Możliwe, że będzie jeszcze jedna kwestia, ale nie jestem pewna czy dobrze zrobię, jak ją wprowadzę. Więc na razie o niej zamilknę. W ostatnim wpisie mówiłam, że możliwe, że nie będę publikować zdjęć ludzi, które robię. Dziś jedne z nich widzicie, bo pozowała do nich moja dobra znajoma, więc postanowiłam zaryzykować. Jestem ciekawa waszych opinii.

44 komentarze:

  1. Robiłam wszystkie wymienione rzeczy haha:D
    Tęsknię za tamtymi czasami:(

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym czytała o sobie! :P To były czasy, też tęsknię :(

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam prawie wszystkie z wymienionych rzeczy i dalej rozbieram delicje i ptasie mleczko na części :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nadal tak chodzę po chodniku, w taki sam sposób jem delicje, a kiedy zbliża się koniec ruchomych schodów, to robię wielki krok :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Delicji nie da się zjeść normalnie :D haha

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. na przeciwko palety robiłam zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie mówiłam, że kojarzę miejsce :)

      Usuń
  7. Też zawsze tak jadłam delicje hahaa
    Zapraszam:
    lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju wszystko co napisałaś, było jakbyś opisywała moje dzieciństwo :D Bardzo fajny pomysł na post. Fajnie tak czasem powspominać dzieciństwo :) Śliczne zdjęcia ;D
    Pozdrawiam ;*
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, te czasy. Szczerze, to dla mnie dzieciństwo to z leksza zamazana plama (mam jakąś taką dziwnie wybiórczą pamięć), ale gdy ktoś coś powie od razu pojawiają się wspomnienia :) Dziękuję, że je mi przywołałaś swoim postem ^^
    Modelka - bardzo pozytywny rudzielec. Tak, aż człowiek też ma ochotę się wyszczerzyć :)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  10. Te wspomnienia haha ^ ^ Uśmiecham się na myśl co można by było tu jeszcze dodać, choć nie sposób tego wszystkiego spamiętać! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieciństwo to był piękny czas! :) Świetny pomysł na post. <3

    Pozdrawiam ♥,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko z wyjątkiem 5 i 7, robię do tej pory hahaha:D a bycie dorosłym wcale nie jest fajne, dałabym wiele by wrócić do dzieciństwa :)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dalej jestem tak trochę dzieckiem. Mam 14 lat i zachowuje się jakbym miała 5. Chodzenie po przerwach między płytkami chodnika jest niebezpieczne!
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Trafne te twoje podpunkty. Rzeczywiście chyba każdy robił te czynności.
    Ja do tej listy dodałabym jeszcze przechodzenie wyłącznie po jednym kolorze pasów ;p
    Przynajmniej ja zawsze tak robiłam.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obosz wszystkie te siedem punktów dotyczą mnie :D
    Ja bardzo bym chciała wrócić do dzieciństwa, szkoda, że nie można. I pomyśleć, że kiedyś chciało się być dorosłym... :/

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. we mnie nadal jest coś z dziecka, gumy papierosy są genialne, do tej pory czasami zdarza mi się kupić za 25 groszy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. 1,4 i 6 nadal to robię haha a resztę oczywiście też w dzieciństwie próbowałam

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  18. robiłam wszystko co wymieniłaś :D jedzenie delicji warstwami i chodzenie pod prąd po schodach nadal mimo że to teraz komicznie wygląda <3 :D

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie to napisałaś, uśmiałam się ;) A jeśli chodzi o duży krok na końcu ruchomych schodów - ja nadal to robię :D.
    Co do bajek - masz rację. Kiedy widzę jak mój młodszy kuzyn je ogląda to ręcę mi opadają. Bezsensowne historie, chaos i brak jakiegokolwiek morału.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Do dziś mam tak, że jedząc delicje, galaretkę zostawiam na sam koniec.. och i to światło w lodówce! RobiłaM wszystko z wymienionych przez Ciebie rzeczy <3 chciałoby się wrócić do tamtych czasów...
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Robiłam praktycznie wszystko z tej listy, poza ptasim mleczkiem. Nie obierałam go z czekolady :D Nie wiem czy chciałabym wrócić do dzieciństwa, oczywiście to było fajne, móc bawić się całymi dniami bez potrzeby pracy i wiązania końca z końcem, ale mam obecnie fantastyczne życie i chyba bym go nie oddała, to znaczy bym się nie cofnęła :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytając ten post, nadal się zastanawiam czy nie jestem jeszcze dzieckiem XD
    Za niedługo będzie trzeba dorosnąć, ale czas dzieciństwa to najlepszy czas :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętam te dobre czasy, robiło się trochę głupich rzeczy :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedawno tak właśnie rozmawiałam z moimi koleżankami :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jakbym czytała o sobie ! Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog i bardzo ładne zdjecia. strasznie podoba mi się twoja uroda:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko to nie ja jestem na zdjęciach, ktoś tu chyba nie przeczytał wpisu

      Usuń
  27. Robiłam większość rzeczy ! :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzeczy, które można robić w każdym wieku bo CZEMU NIE :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. 1 tez tobie dalej ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia bardzo ladne, nie rezygnuj z nich :/ zapraszam do mnie http://oczami-magdy.blog.pl :3

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, że czas tak szybko płynie, ale niestety na pewne rzeczy nie mamy wpływu. Dzieci są wychowywane zupełnie inaczej niż kilka lat temu, a szkoda, bo wydaję mi się, że czas latania po dworze, skakania w gumę czy krzyczenia pod balkonem 'Maamoo!Zrzuć picie" były najlepsze. Pozdrawiam! :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wielu dzieci te czasu dalej trwają, co prawda nie rzuca się to w oczy, ale krzyczenie mamo rzuć picie, dalej jest bo byłam tego światkiem :)

      Usuń
  32. Ja bym dodał wymienianie się karteczkami i zostawianie najlepszej brokatowej dla siebie :D Albo kupowanie pałeczek za parę groszy :D
    Super post!

    OdpowiedzUsuń
  33. Większość z tych rzeczy też robiłam, chociaż u mnie z płytkami na chodniku zawsze było odwrotnie - trzeba było chodzić po płytce i broń Boże nie nadepnąć na przerwę :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie z tych rzeczy robiłam jako dziecko, ale do tej pory gdy idę gdzieś ze znajomymi wchodzimy odwrotnie na ruchome schody :)
    Pozdrawiam.

    https://zumurawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakbym czytała o sobie ! ;) W dzisiejszych czasach nie chciałabym być dzieckiem ;)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzieciństwo to był chyba najpiękniejszy czas! Super zdjęcia :)

    http://betheone-wam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Oh very cute pics darling!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nadal lubię rozkładać delicję na części pierwsze :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zostałaś nominowana do LBA! Szczegóły u mnie ZAPRASZAM
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/2016/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.