Moje blogowe 500+

Mijają lata, mijają dni
A ja dalej jestem
Dalej błądzę gdzieś w necie
Dalej szukam swego miejsca
na świecie. 

Dokładniej 2 i pół roku temu, dokładnie tysiące wystukanych liter, setki szablonów i dokładnie 500 wpisów. Tych lepszych i gorszych. W tym czasie miałam naprawdę wielki progres, nie tylko pod względem wpisów, ale również zdjęcia przecież zakupiłam aparat, robię sesje, myślę, że szablony też są już bardziej "profesjonalne" no i przede wszystkim zmieniłam się ja. Autorka. Dzisiejszy wpis jest raczej rocznicowy, a co świętujemy? Moją 500 notkę, jaką macie okazję czytać. Jak dla mnie jest to wielka liczba. A oprócz tego w czwartek mija równe 2,6 roku, czyli 30 miesięcy tutaj z wami. Zbliżamy się do 185 tysięcy odwiedzin i zaczynam odbijać ten spadek, który nastąpił po zmianie adresu, co mnie naprawdę cieszy. Jednak ostatnio była ankieta to właśnie dziś chciałbym ją podsumować.

Zaczniemy od tego, kim są moi czytelnicy. Jak się spodziewałam, większość ankietowych czytelników są kobiety, jednak 12,5% stanowią mężczyźni. Od których chyba najczęściej dostaje maile.  W ankiecie nie wziął udział nikt poniżej 10 roku życia, jak i powyżej 25, co sugeruje, że czytają mnie głównie rówieśnicy. To z kolei jest dla mnie przydatną informacją, szczególnie przy podejmowaniu tematów. Było też pytanie o zamieszkanie (wieś, małe miasto czy duże miasto) tu wasze odwiedzi były rozłożone prawie po równo.


Przechodząc do bloga, przechodzę do kwestii opisowej. Znaczna część was dowiedziała się o blogu z komentarza, trafiła na niego przypadkiem lub nie pamięta. W trzeciej kolejności był facebook i google, nikt nie trafił na bloga za pośrednictwem instagrama. Tylko jednej osobie, nie odpowiada częstotliwość publikacji. Niestety nie wypowiedziała się dokładniej. No i pora na pytanie, które momentami mnie naprawdę zaskakiwało. Waszą ulubioną kategorią są wpisy tematyczne, jednak tylko jeden głos mniej mają wpisy fotograficzne. Później były porady i instrukcję, których teraz praktycznie nie piszę, na końcu było lifestyle i inne. Czy wiążę się to z jakimiś zmianami? Tak! Przemyślałam temat i postanowiłam, że nawet przy publikacji sesji będę starała się dodawać do nich tematy, a jednocześnie do tematów dawać jakieś pasujące zdjęcia. A przynajmniej się starać. 


Na pytanie o szablon, tylko jedna odpowiedź była negatywna, były też sugestię co do niego a reszta odpowiedzi była pozytywna. W szablonie też szykują się zmiany (znowu),dlatego możecie się spodziewać jakiejś zmiany. Przy waszym komentarzu była bardzo duża rozbieżność, co również spowodowało moją decyzję z akapitu powyżej. Dokładniej połowa z was chwaliła zdjęcia i wpisy z nimi, a druga część mówiła, że brakuje tematów w moim stylu.

Pojawiło się tylko jedno pytanie. Dotyczyło szablonu, a dokładniej skąd szablon i czy był darmowy.Tak szablon, był darmowy, pobrany z themexpose.com/ i były dokonane moje delikatne poprawki. No i na koniec dziękuję wszystkim, którzy wzięli w niej udział. Na koniec powiem, że dotarły do mnie dwie rzeczy z SheIn z których jestem naprawdę zadowolona. Spodenki mają tylko mały minus, ponieważ okazały się trochę przymałe, jednak żyje z myślą, że gumka która jest temu winna rozciągnie się.



28 komentarzy:

  1. Podsumowanie dosyć na plus i myślę, że możesz być dumna ze swojego bloga jak najbardziej :)
    A spodenki wyglądają ciekawie. Ech te małe rozmiary ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam na nowy szablon

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 500-nego wpisu oraz tylu odwiedzin bloga. Prowadzisz go bardzo długo i masz już pewną wprawę, co widać.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! 500 wpis to już coś!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Ile wpisów!
    A co do ankiety- myślę, że to naprawdę fajny pomysł. Dowiadujesz się co zmienić, czego nie zmieniać i o czym pisać więcej.
    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 500 wpisów :)
    Życzę dalszych 500 wpisów :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, to niesamowite, że udało Ci się już dodac ponad 500 wpisów. Bardzo mi się podoba twój blog, chętnie czytam i obserwuje.
    Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 500 wpisu i życzę samych sukcesów w dalszym blogowaniu! Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w dwa lata zrobiłam 61 postów, wole isc na jakość a nie na ilośc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta liczba trochę wynika z tego że na początku blogowania publikowałam codziennie a teraz jest to dwa razy w tygodniu no i nigdy nie miałam dłuższej przerwy niż tydzień :)

      Usuń
  10. Gratulacje!! To naprawdę ogromna liczba! ^.^ Życzę dwa razy tyle wpisów, odwiedzin, po prostu wielu dalszych sukcesów!! <3 Co do zamówienia, to miejmy nadzieję, że spodenki się trochę rozciągną. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje sukcesu, Ty i Twój blog jak najbardziej zasługujecie na pochwałę. Pamiętam jak chyba rok temu zaczęłam obserwować Twojego bloga, zrobiłaś duży postęp, teraz pozostaje mi życzyć dalszych sukcesów.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio zrobiłam taką ankietę i muszę przyznać, że to naprawdę pomocna sprawa! :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki wynik to nie jest byle co :P, miło widzieć, że ktoś nie znika po pięciu wpisach :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! :)
    Piękny wynik!
    Śliczne zdjęcia :)) Podobnej bluzeczki właśnie szukam.

    https://triviaaboutme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje 500 wpisu
    Pozdrawiam mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tak dużych liczb, ja również mam o świętować, bo bloga prowadzę już ponad 3 lata :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wytrwałości :) W sumie racja, takie ankiety mogą dużo wnieść na bloga :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga!
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz ;D i gratulacje ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze x.x Jestem pod wrażeniem ile postów można dodać w zaledwie dwa i pół roku. xD Ale gratuluję, wyniki wyglądają na zadowalające :D
    Świetna bluzeczka, spodenki również, ale wiadomo... te rozmiary na Chinki robione ;P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, sporo napisałaś już postów ;)
    Fajna koszulka! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne podsumowanie :)
    Gratuluję ci tej liczby, bo to naprawdę wiele.
    Pokazuje to ilość twojej pracy w bloga i jej efekty :)
    Śliczne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie i życzę większych sukcesów. Powodzenia

    Http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje 500 postów :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.