Liczby & Nasze życie

Niby tylko cyferki
Tylko zwykłe liczby
A istnieją wszędzie
Wkraczają w nasze życie
Niby podświadomie

Poznając człowieka pytasz, ile ma lat, ile ważny. Rodząc się, dostajesz numer, świadczący o kolejnym człowieku. Później posiadasz numer domu, numer telefonu twoje życie skalda się z różnego rodzaju numerów, kombinacji liczb. Jednak przejdźmy do setna, czyli...

Czym jest numerologia?

Według pani Ewy Galas, której wypowiedź miałam okazję przeczytać. Numerologia to rozpoznane potencjału człowieka za pomocą wszystkich jego danych, a więc daty urodzenia, nazwiska, podpisu. Tworzy ono pewnego rodzaju ramę osobowości, czy drogę życia.

Czytając dalszą wypowiedź, miałam wrażenia, że zagłębiam się w czarną magię lub wróżbiarstwo. Jednak faktycznie wiele "różek" właśnie opiera się na numerologi. Tylko o wróżkach innym razem. Podobno to, jaką mamy liczbę, wpływa na naszą osobowość, przyszłość, jak i to jakimi ludźmi się otaczamy, Czy w to wierzę? Chyba nie do końca, jednak jest to dla mnie bardzo ciekawy temat. Jednak może powiem, jak w ogóle obliczyć swoją liczbę. Wystarczy zsumować swoją datę urodzenia. Robiąc to na moim przykładzie. Urodziłam się 19.03.1999, czyli dodaje wszystkie liczby do siebie, aż otrzymam jednocyfrowy wynik (1+9+0+3+1+9+9+9 = 41) z racji, że wychodzi wynik dwu liczbowy, dodaje 4+1 = 5. Wychodzi na to, że jestem numerologiczną piątką. No i co z tego? Postanowiłam poszukać krótkie opisy, każdej z liczb. Ja swoją sprawdziłam i do końca się z tym nie zgadzam. Oszem, dostrzegam podobieństwo z opisem, jednak jest też aspektów, które po prostu do mnie nie pasują. Jestem ciekawa jak jest u was.

1. Wspaniały otwarty umysł, pełen inicjatyw. Jedynka daje siłę, impuls, rozmach, który porusza świat. To urodzeni przywódcy, dynamiczni, jak i charyzmatyczni. Posiadający odwagę i zdecydowanie. Ich osobistym wyzwaniem jest przezwyciężenie pułapek "ego" oraz nauka współpracy.
2. Wyróżniają się łagodnością charakteru, skromnością i dobrocią. Zazwyczaj są istotami miłymi spokojnymi i tolerancyjnymi. Ich głównym pragnieniem jest życie w pokoju i harmonii ze wszystkimi. Poważne, pracowite, odpowiedzialne, wyrozumiałe. Przezorne, dyskretne, nieśmiałe i introwertyczne. Ich osobistym wyzwaniem jest nauka poczucia własnej wartości oraz umocnienie go przezwyciężając słabości i niepewności tej cyfry.
3. Kochają życie i wszędzie wnoszą radość. Dobre, łagodne i wielkoduszne Trójki to osoby energiczne, entuzjastyczne i pełne życia. Potrafią umilać życie innym ludziom. Są utalentowane i wszechstronne. Ich umysł jest bystry i lotny. Sympatyczne i urocze. Mają ogromną łatwość wysławiania się i komunikowania. Ich osobistym wyzwaniem jest nauka koncentracji i skupienia oraz przezwyciężenie powierzchowności.

4. Poważne, praktyczne i pracowite. Wytrwałe, odpowiedzialne, godne zaufania. Lubią porządek i dyscyplinę. Są logiczne, myślą analitycznie i racjonalnie. Cechy te pozwalają im podejmować trafne decyzje i uparcie podążać do celu. Często trudno im wyrazić swoje uczucia. Wierne i lojalne w przyjaźni. Zawsze są gotowe stanąć w obronie pokrzywdzonych. Ich osobistym wyzwaniem jest nauka jak stać się bardziej otwartymi, wyrozumiałymi i elastycznymi wobec siebie, jak i innych ludzi.
5. Najbardziej niespokojne i żywiołowe. Wszechstronne, zmienne. Genialne pomysły, przenikliwy, lotny umysł. Intuicja, łatwość percepcji. Wielka potrzeba wolności, niezależności i zmian. Są ludźmi impulsywnymi, niecierpliwymi. Nie nadają się do pracy monotonnej, rutynowej. Są odważne i zuchwałe. Kochają zmiany i ryzyko. Skłonne żyć chwilą i poświęcić wszystko dla przygody i wolności. Ich osobistym wyzwaniem jest zwalczenie własnego temperamentu i nauka jak żyć w pokoju ze sobą i z innymi.
6. Spokojne, wyważone, rozsądne i subtelne. Romantycy, idealiści. Miłosierne i dobrotliwe. Bardzo ważna dla nich jest rodzina. Mają tendencje do przywiązywania się z niezwykłą siłą do osób, które kochają. Przekraczają wówczas granice, okazując zazdrość, zaborczość i zachłanność. Nie lubią zmagać się z problemami. Bywają hipochondrykami. Obdarzone dużym poczuciem rytmu, równowagi, barwy i estetyki. Ich osobistym wyzwaniem jest nauka jak być bardziej aktywnym i walecznym oraz jak nie poddawać się w dążeniu do swoich celów.

7. Wybitna umysłowość, duchowość, intuicja. Indywidualizm i poczucie niezależności. Nieufne wobec nieznanego. Z natury nieśmiałe. Zdystansowane, eleganckie, wręcz arystokratyczna osobowość. Często są one postrzegane jako osoby zimne. Prawda jest taka, że są to osoby bardzo wrażliwe i w taki sposób próbują chronić delikatność własnej natury. Ich osobistym wyzwaniem jest nauka jak otworzyć się oraz komunikować swoje myśli i emocje, oraz dzielić się nimi z ludźmi,
8. Upór, ambicja i siła woli, energiczność, bojowość. Zawsze walczą o sukces i materialne zdobycze. Związana jest z władzą, honorami i sukcesem. Ich marzenia nigdy nie są małe, dla nich wszystko powinno być najlepsze, największe. Mają szczególnie dobrą rękę do spraw finansowych.Wiedzą gdzie, kiedy i ile powinny zainwestować. Praktyczne, realistyczne, zawsze widzą świat takim, jakim jest. Dzięki umiejętności samokontroli zachowują zimna krew w obliczu zagrożeń. Ich osobistym wyzwaniem jest nauka jak być bardziej elastycznymi i tolerancyjnym.
9. Osoby uczuciowe, wrażliwe. Bezgranicznie szeroki umysł, niezwykłe predyspozycje psychiczne i dar przewidywania. Ofiarne, hojne i szlachetne. Skłonne dawać z siebie wszystko. Nigdy nie pozostają obojętne wobec cierpienia czy ludzkiej biedy. Dziewiątka czuje się spełniona i szczęśliwa tylko wtedy, gdy służy innym i uczestniczy w przeobrażaniu świata, sprawiając, ze staje się on dla ludzi miejscem lepszym i bardziej szczęśliwym. Charakter silny, władczy i czasem wybuchowy. Nie uznaje poddaństwa ani żadnych ograniczeń.

Jak zauważyliście liczby to bardzo obszerny temat i podziwiam wszystkich, którzy przeczytali wszystko do końca. Temat liczb pewnie jeszcze kiedyś poruszę, tylko pod innym kątem, ponieważ wszystkiego na raz nie jestem w stanie ogarnąć. A wy wierzycie w numerologię? Liczyliście, swoje liczby co wam wyszło? 

Zdjęcia tym razem mojego autorstwa.

39 komentarzy:

  1. O wow! Świetny pomysł na temat! Jeśli chodzi o mój numerek -6- to zgadza się mało co. Ale jestem pewna że są osoby, którym się będzie bardzo dużo zgadzać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia.
    Dobry pomysł na temat posta
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 30.12.2000 :D Wow jakbym czytała o sobie :o
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wyszło 7, trochę śmieszna sytuacja, a czy wierzę w to ? nie wiem! karolinaaag - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe, nigdy nie interesowałem sie numerologią, a teraz poznałem ją trochę bliżej
    Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi wyszło jeden. Pasuje tylko po części :)

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze podeszłaś do tematu. Numerologia jest naprawdę tajemnicza ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello! I just discovered your blog and I love it! I just started following you on GFC,#1046, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kiedyś liczyłam, jestem 8 i w sumie wszystko się zgadza. Czy w to wierzę? Czasami tak, a czasami nie, czyli jak mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujące!! Te zdjęcia są przepiękne! :)

    http://memoriesfrozenstill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem 7 i prawie wszystko, jak nie wszystko do mnie pasuje! O.o
    Bardzo ciekawe!

    Pozdrawiam ♥
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi wyszło 5 i nie jestem pewna czy mogę się z tym w 100% zgodzić. Jest w tym odrobina prawdy :)Ciekawy i dosyć poważny temat na posta. Podziwiam ! :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :*
    http://xkroljulianx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy się nie zastanawiałam jaki jest mój numerek :) ale to ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszła mi 1 co muszę przyznać, że pasuje to do mnie :)
    Bardzo dobry pomysł na posta :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło mi 3, ale tak jak u ciebie, nie wszystko się zgadza. ;) Lubię rozwiązywać takie testy, ale w ogóle w to nie wieżę. Zawsze śmieszy mnie, gdy podają oczywiste fakty. Nie mogę doczekać się posta o wróżkach, bo one dają najlepsze teksty :D O cokolwiek spytasz to powiedzą że to wszystko zależy od ciebie itp. Ogólnie super pomysł na post, w sumie nie pomyślałabym, żeby o tym napisać.

    Zapraszam też do mnie ✿ im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Robiłam kiedyś taki test na angielskim, ale nie wiem, czy do mnie to serio przemawia.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi wyszło 9, często zwracam uwagę na takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, idealny ( nigdy się jeszcze z takim nie spotkałam ).
    Mnie denerwuje to, że niektórzy patrzą na liczby w związku...
    Jak się kocha, to nie patrzy się na liczby.
    Boziu, jakie piękne zdjęcia, kobieto!
    Jesteś świetna!
    Chodzisz na jakieś zajęcia z fotografii?:)
    Obserwuję♥
    Pozdrawiam!
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chyba w takie coś nie wierzę, ale jest to bardzo ciekawe. liczyłam swoje liczby i u mnie większość się zgadza.
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam, http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam 4 i opis w jakiś 90% nawet się zgadza :)
    Świetny pomysł na post, jeszcze nie spotkałam się z takim :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obliczyłam swoją liczbę i aż się zdziwiłam. Wszystko się zgadza ;O

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam 8 i są rzeczy które do mnie moga się odnosić oraz te, które niezupełnie.
    Nie wiedziałam o takim czymś z cyframi :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy pomysł na post! Moją liczbą jest ósemka i powiem szczerze, że niektóre rzeczy całkowicie się zgadzają ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne te zdjęcia!

    http://dryclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem 3 i zgadza się :D Ciekawy post i super zdjęcia :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  27. mi wyszło 3 i powiem, że to jest zupełnie przeciwieństwo mnie! ;D
    zapraszam do siebie
    kasia-pisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Policzyłam sobie kiedyś swoją liczbę, ale nie przywiązałam za bardzo wagi do tego.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia i interesujący post.
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dobre fotogtafie :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy pomysł na post. Nigdy nie interesowałam się numerologią, ale widzę, że to bardzo ciekawe. Wychodzi na to, że jestem numerologiczną ósemką i muszę przyznać, że opis pasuje do mnie.
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Liczba 7 i co? Coś tam się zgadza, ale bardziej pasuje mi 5 :D



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi wyszła 5 i prawie nic mi się nie zgadza :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Heh, piątka, też u mnie piątka :P W sumie trochę się zgadza, ale tak nie przesadzając początek czytałam i tak "aha, pierdoły". Wydaje mi się, że po prostu zależy na kogo trafi, każdy gdzieś znajdzie coś dla siebie, jeśli wystarczająco przeszuka. Nie wierzę w żadne wróżby itp.

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  35. Rebiłam kiedyś taki "test" i cechy charakteru nawet się zgadzały z tym, co mi wyszło, ale oczywiście było kilka rozbieżności :)
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiem do końca czy warto temu wierzyć i się tym sugerować :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja w takie czary nie wierzę. ;)

    Odpowiadam n każdą obserwację.
    Claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.