Kierunek wakacje!

Pora wypocząć
Nas wodą wylegiwać
Szpanem popijać
Zachody słońca podziwiać

Moja wakacyjną przygodę rozpoczyna pierwszy w pełni spontaniczny wpis. Bez wcześniejszego planowania,  raczej lifestyl`owy jednak spontaniczny, a jak dobrze wyjdzie to z morałem. Trochę będzie też podsumowaniem mojego pierwszego roku w plastyku.


Zacznę od tego, że nie sądziłam, że tak szybko zadomowię się w nowej szkole, a klasa stanie się niczym drugą rodziną i nie mówię tego, bo tak wypada. Tylko naprawdę tak było. Poznałam niesamowitych ludzi, moja wychowawczyni to świetna kobieta, a klasa? Z głodu z nimi nie umrę, jedzenie jest na każdej artystycznej lekcji. Tylko że życie to nie bajka i czasami ciężko jest wyrobić się ze wszystkim i przeżyć 4 godziny historii sztuki tygodniowo, bo tak przez ostatni miesiąc miałam. Dodatkowo czeka nas we wrześniu wystawa malarsto-rysunkowa, więc połowę wakacji spędzę przed sztalugą, bo chcę wypaść na niej dobrze i pokazać, na co mnie stać! A drugą będę chciała poświecić znajomym, więc myślę, że uda mi się spędzić wakacje aktywnie. (Tak, Madda, wmawiaj sobie i tak przesiedzisz je przed kompem) Chciałabym też popracować nad tematami na blogu. Jednym z moich spostrzeżeń jest to, że jest ich mniej, częściej publikuje coś luźniejszego, ale chyba mówią nad poważniejszymi aspektami życiowymi. Mam też kilka obiektów, w które muszę się wybrać na sesje, więc może i tych nie będzie brakować.


Pora na ten morał, o którym wspominałam na początku. Raczej na blogu, moim prywatnym życiem się nie chwalę. Jednak dziś, wyjątkowo chciałabym powiedzieć o moich tegorocznych osiągnięciach. Może nie ma ich wyjątkowo wiele, ale są, ja widzę postępy. Nie mówię tego tylko po to, by pochwalić się, jaka to ja nie jestem, bo nie jestem. Mówię to po to, że jeśli się chce, to można. A jeśli zaczniesz robić coś teraz, to później będzie ci tylko łatwiej. Możliwe też, że zyskasz poważanie w rodzinie, u rówieśników, czy chociażby inny wizerunek w oczach nauczycieli. Który czasem się przydaje. No dobra, to co ja takiego zrobiłam, że mam prawo tak mówić?

Wszystko zaczęło się w tym półroczu, w którym po prostu się ogarnęłam i zaczęłam inwestować w swoje możliwości. Wykonałam pierwszą pracę w drewnie, była to patera inspirowana Insygnią śmierci i coś czuje, że nie skończy się na tej jednej pracy. Bo polubiłam prace z dłutem i jeśli będę miała możliwość, będę chodzić na dodatkowe zajęcia ze snycerstwa. Wygrałam też dwa fotograficzne konkursy, pierwszy to młodzieżowy przegląd Zamojskiej fotografii oraz drugi już szkolny pt. przyłapani na czytaniu. Według słów, mojej nauczycielki od malarstwa jestem też jedną z lepszych osób w grupie. A we wrześniowej wystawie, skupi się bardziej na mnie i na koledze. Chociaż wystawa jest dla całej grupy. Więc dla mnie sukces jest duży i z pierwszego roku, jestem naprawdę zadowolona. Mam nadzieję, że wy również jesteście z siebie zadowoleni. Bo to, że podoba nam się to, co sami zrobiliśmy, wcale nie jest pychą. Wręcz przeciwnie podnosi nas to na duchu i buduje samoocenę oraz motywuje do dalszej pracy.

Bluzka pochodzi z Romve ->LINK , do tego dołączyłam elegancką czarną spódnicę i sportowe łososiowe buty.  A w rogu widzicie, moją paterę, którą oczywiście musiałam dodać. A wy jesteście z siebie zadowoleni, a raczej z tegorocznej pracy?

37 komentarzy:

  1. Tak wakacje w pracy :P
    A osiągnięciami warto się chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku skończyłam gimnazjum i planuję od września iść do III LO w Zamościu, na pewno kojarzysz tą szkolę :). Ogólnie z moich wyników jestem dość zadowolona. Gratuluję takich sukcesów. I zazdroszczę, że masz fajną klasę i tak szybko się oswoiłaś z nową szkołą. Mam nadzieję, że w moim wypadku będzie podobnie. Życzę Ci dalszych sukcesów :)

    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Paterna jest śliczna i gratuluję sukcesów!
    MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje sukcesów! Trzymaj tak dalej!
    Pozdrawiam
    KAKTUSOWY SAD klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję sukcesów , oby tak dalej :)
    Cudne okularki.
    Pozdrowienia
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bluzka,udanych wakacji!
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, świetna bluzeczka :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję sukcesu :)
    Udanych wakacji :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z wyboru szkoły. Ja już jestem ciekawa swojej nowej klasy, ale tego dopiero dowiem się we wrześniu :) Kliknęłam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Od września czeka na mnie nowa szkoła i sama jestem ciekawa jak to będzie :D
    Super, że jesteś zadowolona z nowej klasy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq   

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna stylizacja ! :)

    memoriesfrozenstill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Być dumnym ze swojej pracy wcale nie jest pyszne :) Też tak uważam. Gratuluję, kochana! Jak się chce, można WIELE osiągnąć :) Ty jesteś tego żywym dowodem. Obserwuję :) Pochwal się kilkoma pracami na blogu, chętnie zobaczę!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część niestety została w szkole, ale te które będę robić w domu raczej będe publikować na bieżąco :)

      Usuń
  14. No to nareszcie się doczekałaś zasłużonego wypoczynku, udanych wakacji! :) Ta bluzka jest genialna..

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawienie, a bluzeczka super! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno miło było usłyszeć takie słowa od nauczycielki :)
    Śliczna stylizacja ;)
    Powodzenia we wrześniu!
    Dodałam do obserwowanych :>
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz pięknie!

    https://strong-power.blogspot.com/2016/06/hold-my-hand.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi ten rok szkolny minął bardzoo szybko ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję sukcesów, oby ich było jeszcze więcej! <3
    Ja od września idę do liceum i ciekawa jestem jak to będzie.
    Piękne zdjęcia!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję osiągnięć i wierzę, że zdobędziesz ich jeszcze więcej! Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely post

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/06/anna-yakovenko-moroccan-style-collection.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem zadowolona z nowej klasy i z całego roku :) piękna bluzeczka :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  23. w mówieniu o tym co nas spotkało nie ma nic złego, życzę samych sukcesów bo naprawdę jesteś bardzo kreatywna i twórcza i na nie zasługujesz :) śliczne buciki ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ta bluzka jest cudowna *_*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealna stylizacja :)
    Gratulacje i powodzenia :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://nanann5102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tę samą bluzeczkę - jest świetna;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też szybko przyzwyczaiłam się do klasy i jestem zadowolona z tego roku, lepiej nie mogło być :)
    A osiągnięciami, jak najbardziej warto się chwalić :)
    zapraszam : http://mysi-kat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna stylizacja, świetna bluzka!
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze, że w klasie się szybko zadomowiłaś, to naprawdę przydatne, zwłaszcza gdy przychodzi się do nowej szkoły. Sam zazdroszczę Ci liceum plastycznego, sam też do takowego miałem się wybrać i gratuluję sukcesów! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna bluzka ♥
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.