Bzdurna Madda

Nie będę stać w miejscu
Nie będę tylko patrzeć
Żyć tak, by iść dalej
By być dla innych przykładem
By dawać motyw patrzenia
By dawać przykład szczęścia


Witam was w kolejnej części Bzdurnej Mady (chyba po raz pierwszy się przywitałam z czytelnikami. Mniejsza) To będzie raczej typowy wpis lifestyle.  Mam nadzieję, ze takie nietematyczne gadanie was nie zanudzi i zapraszam do czytania.


Zacznę od zmian, jakie pojawiły się na blogu. czyli po raz kolejny zdecydowałam się zmienić cały szablon. Tym razem zdecydowałam się na szablon ze strony mybloggerthemes.com. Oczywiście minimalnie go zmodyfikowałam, czyli dodałam własny nagłówek. Na nim chwilę się zatrzymam i powiem, że powróciłam do motywów. Tym razem padło na popiersie jelenia, chociaż na początku poszukiwałam czegoś z motywem geometrycznym. Jednak poszukiwania zakończyły się klęską. Wracając do szablonu, dodałam również ikonki na górnym menu. Pojawiły się też nowe zakładki, a dokładniej zakładka współprace oraz bzdurną Madde znajdziecie w zakładce serie. W poprzednim szablonie tego nie było. Tak samo wszystkie banery, są na ruchomym pasku bocznym. Mam nadzieję, ze was to nie będzie rozpraszać.

Przechodząc do kolejnego tematu. Przygotowałam dla was przegląd z dwóch sklepów. Pierwszy z nich jest wam bardzo dobrze znany na moim blogu, bo współpracuję z nim już naprawdę długo, mowa o Shein. Natomiast druga na moim blogu ma swój debiut. Postanowiłam z nią spróbować i zobaczymy, co z tego wyniknie. No i już na koniec, zapraszam do zobaczenia rzeczy, mam nadzieję, ze wam również przypadną do gustu.










Co sądzicie o nowym szablonie? 

29 komentarzy:

  1. Ten jak i pozostałe szablony idealnie pasuje do Twojego bloga.
    Najbardziej spodobał mi się ten kombinezon pingwina, jest świetny!
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon bardzo mi sie podoba :D
    Rzeczy cuuuudowne *_* Widze ze mamy dośc podobny styl :D
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny szablon. Bardzo nowoczesny, a nagłówek skromny, ale przyciągający uwagę.
    Już przeglądam sklepy :)
    Zapraszam na mojego bloga
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szablon .
    Podoba mi się ta koszulka z pandami .
    Zaraz poklikam w linki :)
    Zapraszam: http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy szablon się naprawdę fajnie prezentuje. Wszystkie rzeczy, które wybrałaś wpadły mi w oko, więc poklikałam :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon bardzo mi się podoba :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląd jak dla mnie na plus :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jesteś z Zamościa?! Moje okolice!
    A co do rzeczy, to te z drugiego sklepu zdecydowanie bardziej mi się podobają :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, no ja aktualnie mieszkam w Zamościu :)

      Usuń
  9. Świetny blog
    Śliczny szablon
    Mega post
    Super bardzo mi się podoba
    Czekam na więcej
    Pozdrawiam
    Miłych wakacji 🌴 oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny szablon ;)
    Z ciuszków najbardziej podobają mi się te dwie bluzki z frędzlami.
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Szablon wygląda świetnie, kliknęłam, mam nadzieje, że pomogłam ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ten nowy szablon! ;) No i powodzenia z współpracami

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam wcześniejszego szablonu, ale ten mi się podoba:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Szablon genialny <3
    Poklikane :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam Twojego bloga. Mogłabym go ciągle wychwalać, bo jest wspaniały <3
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szablon jest naprawdę prześliczny i taki żywszy, wyrażający więcej od poprzedniego ;P Te ostatnie sandałki na obcasach.. Mmmm... Cudeńka <3

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ten nowy szablon! :) Świetne rzeczy przedstawiłaś! Niestety, gdy klikam w linki z Shein, to wyskakuje mi, że nie znaleziono :( Co do drugiego sklepu, to oczywiście poklikałam i tu już wyskakiwały produkty: 72.67zł 78.48zł 6.32zł 54.62zł 66.75zł 118.51~128.45zł 127.10zł 31.77zł 39.72zł 78.28zł 90.60zł

    Pozdrawiam ♥ Mogłabyś poklikać również u mnie w wolnej chwili? :*
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne rzeczy wybrałaś :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy kochana . Warto sobie pomagać poklikane i zapraszam do mnie na poklikane

    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy kochana . Warto sobie pomagać poklikane i zapraszam do mnie na poklikane

    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ten nowy wygląd bloga :) Minimalistycznie- a tak lubię najbardziej :)
    Poklikane
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny ten nowy szablon bloga *-*

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie proste, ale efektowne szablony na blogach, masz dużego plusa u mnie za taki śliczny nagłówek! Postaram się zaglądać częściej :D co do ciuchów to są śliczne, aż zachciałam mieć tą koszulkę w pandy ^^
    Oczywiście poklikałam.

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Combine with a necklace and white shift dress makes me feel really good.The reunion went perfectly after that. Thanks for your article wise suggestions and I highly recommend you to try this dress out as well!

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.