Będąc głupcem, a może fanem?

Każde z nich ma ziarnko prawdy.
 Każdy z nich opisuje życie 
Na swój sposób pokazuje przeszłość
Zobrazowaną jako przyszłość

Tytuł trochę mylny muszę przyznać, jednak wszystko zaczęło się od słów Samuela Palmer, który powiedział ,,Mądrzy tworzą przysłowia, ale to głupcy je powtarzają". Dlatego dziś postanowiłam przygotować dla was cytaty, przysłowia czy słowne inspiracje, które pochodzą z serii Harry’ego Pottera. Przygotowywałam już dla was taki wpis, tylko że, pochodziły one z Kubusia Puchatka. Przypadły wam one do gustu, więc postanowiłam zrobić coś podobnego. A z racji, że na TVN rozpoczęły się piątkowe wieczory z Harrym, a ja bardzo lubię tę serię, był nawet moją inspiracją do wykonania patery na snycerstwie. Dlatego padło tym razem na niego. Po krótkim wstępnie zapraszam do czytania.



(...) ludzie mają wrodzony talent do wybierania właśnie tego, co dla nich najgorsze. 
Harry Potter i kamień Filozoficzny

Nie żałuj umarłych, Harry, żałuj żywych, a przede wszystkim tych, którzy żyją bez miłości.
Harry Potter i Insygnia Śmierci

Co ma być to będzie, a jak już będzie to trzeba się z tym zmierzyć!
Harry Potter i Czara Ognia

Obojętność i lekceważenie często wyrządzają więcej krzywd niż jawna niechęć...
Harry Potter i Zakon Feniksa

Trzeba być bardzo dzielnym, by stawić czoło wrogom, ale tyle samo męstwa wymaga wierność przyjaciołom.
Harry Potter i Kamień filozoficzny


Uśmiech losu można zobaczyć nawet w tych najciemniejszych chwilach, jeżeli pamięta się żeby zapalić światło
Harry Potter i Więzień Azkabanu



Umysł nie jest książką, którą można otworzyć i przeczytać w wolnym czasie.
Harry Potter i Zakon Feniksa 
...bo wszyscy mamy w sobie tyle samo dobra co zła. Tylko od nas zależy, jaką drogą pójdziemy.

Harry Potter i Zakon Feniksa

Myślisz, że umarli, których kochaliśmy, naprawdę nas opuszczają? Myślisz, że nie przypominamy sobie ich najdokładniej w momentach wielkiego zagrożenia? Twój ojciec żyje w tobie, Harry, i ujawnia się najwyraźniej, kiedy go potrzebujesz.(...)
Harry Potter i Więzień Azkabanu


Wybrałam cytaty, które lubię najbardziej, bo jest ich o wiele więcej. Z każdych tych słów można wyciągnąć prawdę i mimo upływu czasu, od premier tych wszystkich części słowa przekazane przez bohaterów są dalej żywe. Dalej można dostosować je do naszego życia i to w cytatach jest piękne. Odchodząc od tematu, zdjęcia typowo lifestyle, wykonane przy poniedziałkowym spotkaniu ze znajomymi.

26 komentarzy:

  1. Piękne cytaty wybrałaś :) A HP to wielbię po prostu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ruciakowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie cytaty bardzo mi się spodobały, ale trzeci szczególnie zapadł mi w pamięć ^^ Jak zawsze zdjęcia są świetnie wykonane :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne cytaty. Lubię tego typu posty mimo, że nie przepadam za HP. Zdjęcia są świetne!
    http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i bardzo inspirujące cytaty wybrałaś :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cytaty.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te cytaty. Harry Potter to moje dzieciństwo :)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne cytaty! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Harrego Pottera i te cytaty ♥ Aż zachciało mi się od nowa przeczytać wszystkie książki ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Harry Potter jest źródłem wszelakiej mądrości, a Ty wybrałaś jedne z lepszych cytatów.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego typu cytaty zawsze warto właśnie zapisywać, bo są źródłem wielu mądrych rzeczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego typu cytaty zawsze warto właśnie zapisywać, bo są źródłem wielu mądrych rzeczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne cytaty i piękny wpis ;) ale chciałabym Ci zwrócić uwagę, że czarodziejskie więzienie to Azkaban, pisane przez z, a nie s ;* Już czekam na kolejny wpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dziękuję, już poprawione :)

      Usuń
  14. Ja również bardzo lubię serię Harrego Pottera! Dziękuję za ten post.
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękne cytaty wybrałaś :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oglądałam ani nie czytałam Harry'ego Potter'a, w wakacje postaram się to zmienić. Cytaty bardzo mi się podobały, a kilka nawet sobie zapisałam i gdzieś je po przywieszam!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo, że nie lubie HP to cytaty są super :) A zdjęcia dodają mega klimatu!
    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię HP , ale cytaty są fajne ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre cytaty bardzo do mnie pasują :P Ciekawy pomysł na post, miło się czytało :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne cytaty ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie inspirujące cytaty! Chociaż trudno było mi odwrócić uwagę od tego zdjęcia z maskami. Przerażające i zachwycające jednocześnie! Intrygujące... Uwielbiam je!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa forma zdjęć z maskami!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. KOCHAM całą serię Harry'ego!
    Wszystkie książki czytałam dwa razy.
    Niezwykle mądra, wartościowa i ciekawa seria.
    A cytaty wybrałaś świetne!
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne maski :D i mnie brat miał cały pokój w nich! Wszedzie były powieszone

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.