Typowa kobieta, też tak masz?

Siła wyższa, to na pewno
Niezdecydowanie? - z tym bywa różnie
Żadne hormony, burze, demony
Ale prosty ludzki nawyk

Postanowiłam napisać coś lżejszego, mimo wszystko dalej tematycznego. Takim sposobem padło na nasze kobiece nawyk, wiele z nich irytuje nasze drugie połówki, no ale cóż, panowie muszą nam to wybaczyć. Nie przedłużając, zapraszam na 5 typowych kobiecych nawyków/zachowań.



Podskakuje, zakładając rajstopy lub obcisłe spodnie. Bo przecież one nie są za małe i na pewno uda mi się wbić w rozmiar mniejszy (na temat spodni). Skacząc, po prostu działają prawa fizyczne i lepiej się je zakłada.

Kiedy ogląda serial i zasypia, ale jak przełączysz na kanał sportowy, krzyczy z wyrzutem: „Zostaw! Oglądam to!” Muszę przyznać, że nie tylko kobiety tak mają, znam też kilku chłopaków/ mężczyzn, którzy też tak mają tylko, ze w kwestii kanału sportowego lub przyrodniczego. Jednak to tylko dygresja. Przecież to, że zamknęliśmy oczy, nie oznacza, że nie oglądamy. Komu nie zdarzyło się oglądać filmu z zamkniętymi oczami. Wyobraźnia, rozumiecie.

Kiedy przebiera się jeszcze 2 razy po tym, jak powiedziała już, że jest gotowa do wyjścia. Bo może odmieniła się jej wizja spotkania albo obejrzała pogodę, wszystko w tej kwestii jest możliwe.

Kiedy wychodzi na zakupy po kurtkę, a wraca z 3 parami butów, 2 sukienkami, 5 paskami i… narzeka, że nie znalazła fajnej kurtki. Parzcież te nieplanowane zakupy zawsze najtrafniejsze dlaczego? Już tłumaczę, kiedy planujemy w tym przypadku zakup kurtki, obmyślamy jaka ma być ta idealna, a kiedy wchodzimy do sklepu, mamy po prostu większe wymagania.

,,Bo tak" najlepszym argumentem, kiedy nie ma argumentów. Używanych najczęściej przy kłótniach lub po prostu ucieczka od tłumaczenia, najczęściej zbędnego. Bo przecież, po co się wysilać, a na dodatek wyjdzie, że jest to winna tej drugiej osoby i chyba o to chodzi?

No i to będzie tyle, w kwestii typowej kobiety. Oczywiście w komentarzach piszcie, czy też tak macie a może dodalibyście coś swojego?

38 komentarzy:

  1. Ja raczej zmuszam najpierw do oglądania "bo to jest fajne" a potem zasypiam i tyle. Na szczęście, nie muszę 'znosić' oglądania programów sportowych <3 A "bo tak' i inne pseudo-argumenty u mnie nie działają nigdy bo od razu mam wytknięte, że to nie jest merytoryczne i w takim razie to żaden argument XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, w przezabawny sposób to napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na post! Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło, abym zasnęła przy telewizorze, ale trzeci fakt idealnie mnie opisuje xd Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie to samo xdd

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak nie mam! :D W spodnie nie wciskam się zbytnio, bo jestem tak szczupła, że szukam dżinsów w dziecięcym dziale.. Chociaż wspominając wczorajsze zakupy, to kupiłam ponadto trochę, to fakt :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ten najlepszy argument :D Ja raczej nie oglądam z zamkniętymi oczami chyba że ja próbuję zasnąć a ktoś inny ogląda ; )

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do skakania? Owszem :) Hmmm... czy bym coś dodała? Nie wiem. Dlaczego? No bo tak :D
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post
    Prawie wszystko co tutaj napisałaś pasuje do mnie
    Zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobnie :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt, mam podobnie.
    Ale właśnie niektore z tych wydarzeń dotyczy także mężczyzn :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah to wspaniałe jak my wszystkie jesteśmy pod tym względem podobne do siebie :) Zdecydowanie rozumiem oglądanie z zamkniętymi oczami no proszę kto tak nie robi ? ;)

    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Skakanie przy zakładaniu spodni naprawdę pomaga :D Co do zasypiania przed tv, to jeszcze mi się to nie zdarzyło :p Argument 'bo tak' często ma głębsze uzasadnienie, jednak często jest ono na tyle absurdalne (takie nam się wydaje w odbiorze dla rozmówcy), że wolimy się nim nie dzielić. Ma ono jednak istotne znaczenie :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak! Zdecydowanie mam tak samo :P Zabawne ale prawdziwe.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te punkty! Wszystkie zgadzają się ze mną :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, bez skakania przy zakładaniu spodni nie może się obyć ;D
    MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. A myślałam, że tyko jak podskakuje przy ubieraniu spodni :).
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaha aż mi się uśmiech pojawił na twarzy po przeczytaniu tego posta, wszystko tak idealnie się zgadza :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Te "bo tak" często mi towarzyszy :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdziwe! :D Świetny blog, obserwuje :)
    Zapraszam do przeglądnięcia również mojego bloga w wolnym czasie :)

    http://photographybyweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój chłopak dobrze wie, że zasypiam po ok. 10 minutach filmu, gdzie przez 8 minut walczę ze snem, dlatego też śmiało przełącza sobie film :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko idealnie pasuje do mnie ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Za swojego doświadczenia wiem, że to mężczyźni walczą o oglądanie telewizji śpiąc przy tym jak niedźwiedź :D Poza tym z wszystkim mogę się zgodzić. Takie już jesteśmy, no cóż. To chyba tez po części dodaje nam uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja mama ma podobnie z oglądaniem telewizji. I pomimo, że sama jestem dziewczyną to nie potrafię jej zrozumieć 😂 A co do przykładowego zakupu kurtki- mam tak samo 😣
    talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. oj, z tym BO TAK, to bardzo się zgadzam ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. 1 i ostatni jest taki prawdziwy :D
    http://sloik-dzemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatni zawsze aktualny!
    Czysta szczerość ale prawdziwa ;)

    https://strong-power.blogspot.com/2016/05/31052016.html

    OdpowiedzUsuń
  28. hahah :) zdecydowanie racja i to we wszystkim :P. Punkt drugi jest genialny i faktycznie mam tak, że gdy coś oglądam to wciąż sądze że jestem w trakcie seansu mimo że kleją mi się oczy :P
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Hehe!! Dobre!! Zgadzam się z tym podskakiwaniem w obcisłych spodniach :) Też tak mam :D
    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/
    Like me on FACEBOOK
    Buy my clothes!Sale!

    OdpowiedzUsuń
  30. Hahaha bardzo fajny post. Z tymi spodniami to dokładnie tak mam, ale to dlatego, że jak kupię większe to ze mnie spadają, dlatego muszę skakać, żeby ubrać odpowiednie.
    Z TV to z życia wzięte - często w mojej rodzinie się to zdarza, nie tylko mnie na szczęście.
    I oczywiście mój ulubiony zwrot "bo tak", jako odpowiedź na wszystko. Zawsze uważałam, że jest to typowo kobiecy tekst. Jest idealny i do każdej sytuacji, w której nie chce się komuś czegoś długo tłumaczyć, albo po prostu nie chce się z kimś dłużej rozmawiać.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. 1 i 4 chyba najbardziej do mnie pasują, z resztą raczej się nie zgadzam, a przynajmniej w moim wypadku się nie sprawdzają :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pomysł na posta! :D Pierwsze zdjęcie jest cudowne :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia! Z tymi zakupami tyle prawdy, sama ostatnio miałam taką sytuację :D
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/samotnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  34. " Bo tak " - haha, świetny post :D

    High Five!
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. super posty i twoj blog jest idealny.. doslownie😻
    ps. bylabym wdzieczna, gdybys zajrzala do mojego najnowszego filmiku, ktory nagralam.
    https://www.youtube.com/watch?v=IsW7olP6euE

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsze sie ze mną zgadza i ostatnie po części:)

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.