Ostatnio modne Themexpose i kilka inych

Każdego ranka zmieniać świat
Postawić ludzi do pionu
Nudy nigdy nie zastać
A samemu upodobnić się


Typowy szablon na blogerze? To przeszłość, bo przecież moda przemija i w blogowym świecie przetrwaliśmy nagłówki ze zdjęć, te przezroczyste, białe i kolorowe. Dziś dotarliśmy do innych rozwiązań, nowocześnie i z klasą.



Coś na zasadzie szablonarni (nie wiem, czy dobrze to odmieniam) - Czyli stron, z których bezpłatnie można pobrać szablon, z tym że kiedyś zastrzeżone było ich edytowanie (mówię o stronach, gdzie konkretne blogerki wykonywały szablon na zamówienie, czy były na stronie). Nie kiedyś szablonarnie przeznaczone głównie dla blogów z opowiadaniami, bo o coś minimalistycznego i prostego było trudno, dziś właśnie takie szablony dominują. Najczęściej spotykałam się z themexpose.com. Osobiście również z niego korzystam, jednak zagłębiając się w źródła internetowe, znalazłam kilka innych stron, działających na tej samej zasadzie. Były to m.in.:


Pobierając szablon, z zewnętrza warto również pamiętać o kilku jednak ważnych kwestiach. Po pierwsze nie jest on tak oryginalny, ponieważ może z niego korzystać naprawdę wiele osób. W szczególności, kiedy nie wprowadzimy do niego własnych poprawek. A kiedy mówię już o poprawkach, warto wspomnieć, że uzupełnienie ich np. ikonki społecznościowe czy poprawne ustawienie kart wymaga zagłębienia się w kody HTML, co dla wielu jest czarną magią. A przynajmniej na początku, bo mówiąc szczerze, nie jest to takie trudne, wystarczy wyłapać kilka wersów i powklejać gotowe linki, jednak o tym innym razem. Często też mogę nie dopasować się do naszego bloga np. przestawią się kolumny czy jakiś gadżet nie będzie działała poprawnie.W szablonie na jaki ja się zdecydowałam, taką wadę miał insagram na dole i trochę z nim powalczyłam, nim zaczął działać poprawnie. 


W poniedziałek dotarła również do mnie paczka z Shein, nie było to moje najtrafniejsze zamówienie, Zdjęcia też nie najlepsze, jednak nie miałam za bardzo jak ich wykonać. Coraz częściej wybieram proste rozwiązania, tym razem też tak było. Dodatkowo przygotowałam dla was kilka rzeczy, które wpadły mi w oko. Standardowo zapraszam do kliknięcia. Kombinezon-  klik . Wspomnę iż Shein z okazji zbliżającego się dni matki, ma dla was zniżki.
link |link|link|link|link|link|

26 komentarzy:

  1. Kiedyś szukałam takich stron z gotowymi szablonami i nie mogłam znaleźć, fajnie, że dodałaś taki post:)
    Fajny ten kombinezon, poklikane w linki:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa opcja z tymi gotowymi szablonami, może spróbuję ;)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że gotowe szablony ułatwiają modernizację bloga. Być może kiedyś z nich skorzystam. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gotowe szablony są fajnym rozwiązaniem, ale wolę sama pobawić się w upiększanie bloga:)
    Dark Roseberry | Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo osób już używa takich gotowców :D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na post :)
    Zapraszam do mnie: http://ninoque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja robię swoje, nie pobieram :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Również pobieram szablony - nie znam się tak dobrze na kodowaniu, za to znam się na zrobieniu swoich szczegółów na blog. Fajny post, oby więcej takich :)
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy szablon. :)

    http://patrvcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też czesto pobieram szablony, ale zawsze z,mieniam ich kody i robie wszystko po swojemu :D

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę, kiedy szablon jest kreatywny i zrobiony przez nas, a nie taki, jak ma połowa osób na blogerze ;3 Bardzo przydatny post!
    Oczywiście poklikane ;3
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, pamiętam, kiedy miało się nagłówek sklejony ze zdjęć i to w Paintcie!
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja korzystam z jednego szablonu od wielu lat. Zbyt bardzo się do niego przywiązałam :)
    Zrobisz kiedyś Q&A ?

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwile obecną nie mam tego w planach, jednak jeśli masz jakieś pytania śmiało możesz zadać ją pod bzdurną Madą, w kolejnym takim wpisie, chętnie na nie odpowiem :)

      Usuń
  14. Przydatny post :)
    Sama spróbuję :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne są już takie gotowe szablony! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Przydałbym mi się nowy szablon i pewnie skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi zawsze podobały się gotowe szablony jednak nie raz natknęłam się na blogi o takich samych szablonach co według mnie nie jest oryginalne. Ja dopiero co ogarnęłam kody css a co dopiero html! Kliknęłam w dwa pierwsze linki! Wczoraj zamówiłam sobie bardzo podobną sukienkę haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post :) Lubie korzystać z szablonów..^^
    Pozdrawiam serdecznie :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tego co widzę,to wielu blogerów sięga po szablony z tej strony,jednak ja chyba wole postawić na oryginalność i sama popracować nad szablonem.To daje mi większą satysfakcje z tego co robie,pozdrawiam serdecznie :)


    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo, właśnie tego szukałam :) W sensie jakiegoś szablonu, ale szczerze przyznam, że nawet jak jakiś mam to później ustawienie go graniczy z cudem, bo jestem w tym całym htlm cąłkowicie zielona xD

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda, że na początku kody HTML i CSS to czarna magia, ale po jakimś czasie jest o wiele łatwiej się w tym wszystkim odnaleźć, super szablon!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepraszam za reklamowanie. To nie spam, szukam po prostu dobrych duszyczek, bo właśnie rozkręcam bloga! Jeśli masz dobre serduszko i chwilkę wolnego to zajrzyj, skomentuj, zaobserwuj - enjoy! :)

    →woytowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. sweitny post!
    w wolnej chwili zapraszam do mnie http://justemsi.blogspot.com/ i na mojego instagrama ;3 bedzie mi bardzo milo!

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.