Drogą na skróty - Wytykamy błędy w ankiecie

Wytarte szlaki
Prowadzące  donikąd 
Powstawiane drogowskazy
Przez wszystkich dookoła
Nie odnoszące się do życia


Kilka bezsensownych zdań, tak by nie było pusto. Poczekać aż zdjęcia się załadują i publikujemy!Bo przecież po co się przemęczać. Pierwsza część wpisu opiera się głownie na moich spostrzeżeniach.


Kiedy zaczęłam publikować wpisy fotograficzne, zauważyłam, że mniej przykładam się do tematów. Tak jak by sprawiały mi większą trudność. Niby pomysły są, jednak brakuje im tego czegoś. Tej nutki fascynacji, świadomości, że to jest dobre. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich wpisów. Jednak sam fakt, że takie wpisy mają miejsce z których nie czuje satysfakcji, zapala u mnie jakaś lampkę. Taką, że może coś trzeba zmienić, poprawić, dodać motywacji. Dlatego mam dla was, którą i anonimową ankietę.

Jaki jest jest cel? Po prostu będę miała okazję poznać, wasze opinie dotyczące bloga a może nawet motywację do wprowadzenia drobnej zmiany, albo chociażby popracować nad samym blogiem. Zapraszam do udziału.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oprócz wpisów tematycznych olałam również jedną z firm, stwierdziłam, że nie powinno mieć to miejsca dlatego przygotowałam dla was mój wiosenny przegląd. I tak naprawdę, współprace stawiam na dalszy plan, to jest mi tak po ludzku szkoda. Współprace z ROMWE mam od kilku naprawdę dobrych miesięcy i ani razu nie zawiodłam się na firmie. No, ale mniejsza, nie zanudzam. 



Dzisiejszy wpis jest bardzo luźny i wręcz nie podobny do mnie, dlatego już w piątek ewentualnie sobotę wracam do was z tematem. Mam nadzieję, że okaże się ciekawy.