Dalej w temacie mody

Zostanę znaną modelką
Nie mając pojęcia o modzie
Zostanę gwiazdą roku
Nie wiedząc co to życie
Zostanę sławną osobą
W marzeniach, tylko

Temat współprac w blogosferze jest już tak oklepany, że nie będę po raz setny rozważać czy warto, czy nie, kiedy jest najlepszy moment na współprace i że współpraca powinna być nagrodą, a nie celem. Nie, tego nie będzie. Dziś przedstawię wam, wydaje mi się, że całkiem nową firmę na blogowym rynku czyli
 Ozspecials.com


Co jakiś czas do blogów dociera ktoś nowy. Ktoś z trochę innym asortymentem. Ktoś z nutką świeżości. Ktoś z kim warto zaryzykować i współpracować. Rzeczy, jakie dla was przygotowałam, pochodzą raczej z kategorii klasycznych i stosowanych. Mimo że zbliża się lato i wiele osób z tej okazji ze swojej szafy wyciąga kolory. Ja zostaję przy wiernej mi czerni i bieli. Jakoś najlepiej czyje się w czerni, którą przełamuje jakimś innym kolorem.



Jednak żeby nie było, że was wykorzystuje i chodzi mi tylko o ubrania. Przygotowałam dla was mini konkurs. Pod serduszkami znajdują się linki do rzeczy z dwóch sklempów. Pod jedym serduszkiem jest rzecz z Romwe.  Osoby, które napiszą co to za rzecz, zostaną polecone w kolejnym wpisie.

Co sądzicie o rzeczach i firmie?

26 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy! Firma posiada naprawdę ciekawy asortyment, a rzeczy, które wybrałaś są świetne. Poklikałam! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma ma na prawdę świetny asortyment. Gratuluję współpracy, wszystkie rzeczy wyglądają ciekawie. Bardzo zastanawia mnie jakość tych ubrań :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz częściej słyszę o tej firmie. Wydaje mi się, że opanowała blogosferę :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta firma coraz częściej pojawia się na blogach. Koszula, która wybrałaś, jest prześliczna :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej firmy :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tę firmę :) Świetne ubrania mają.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. również podjęłam współpracę z tą firmą
    to tego sklepu nie należą dżinsowe spodenki i biała koszula:)
    zaprasza do poklikania w linki u mnie :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też miałam propozycję od tej firmy, ale nie przyjęłam. Za to napisała do mnie inna firma :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze słysze o tej firmie.. jestem ciekawa jaka jest jakość tych ciuchów ;)

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Firma wydaje się fajna na pierwszy rzut oka, świetne ubrania, ja też najczęściej wolę kupować ciuchy w białych i czarnych kolorach :)
    Zapraszam, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi dear! Your blog is very nice..so, I following you now with GFC, follow me back, please?
    Have a nice day! Kisses!

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  12. Bielu i czerń to ostatnio dominujący kolor także w mojej szafie :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzecz z romwe to krótkie spodenki :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą trzecią sukienkę, tyle, że w mięcie :) Polecam!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. również będę reprezentować tą firmę i myślę, że będzie oki :) poklikałam :)
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ubrania, zgadzam się współpraca powinna być nagrodą, a nie celem :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne wyczucie stylu ;3
    w wolnej chwili zapraszam do mnie http://justemsi.blogspot.com/ i na mojego instagrama ;3 bedzie mi bardzo milo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy :)
    Poklikałam :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rzeczy :)
    Poklikałam, z Romwe są krótkie jeansowe shorty za 16,99$ :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo słyszałam teraz o tym sklepie :)
    Ma bardzo ciekawy asortyment.
    Z romwe pochodzą szorty z koronką.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice pics!!

    Www.italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Co raz częściej czytam i słyszę o tym klikaniu dla ozspecials... Dzięki temu skutecznie się zniechęcam :) Nie lubię takiego nachalnego spamowania wszędzie gdzie się da.. A później "blogerzy" (bo blogerami ich nazwać chyba nie można) proszą o żebro-kliki...

    A z romwe są szorty pod serduszkiem :)

    Pozdrawiam
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Może i fajne te rzeczy ale ja się ubieram w SH ^^ Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.